Ще бъде първият с новото лого на марката и с преосмислена радиаторна решетка
KIA представи първите официални изображения на новия седан K8. В историята на марката този индекс все още не е бил използван за серийни автомобили (въпреки че на етапа на подготовка за серийно производство такова обозначение беше обещано на лифбека Stinger). K8 е проектиран да надгражда успеха на Kia Cadenza / K7, но отива още по-далеч в сегмента на спортните седани. Междувременно K8 е малко по-голям: 5015 срещу 4995 мм.
Автомобилът ще бъде първият, който ще изпробва новото лого на марката, преосмисляне на радиаторната решетка без рамка тип „тигров нос“ .
Бързината на модела се подчертава от релефа на страните, хромираната лента отдолу, издигаща се до самите мигачи , триизмерни светлинни участъци по краищата на каросерията със светлинна лента в центъра, украсена с кристален рисунък.
Kia K8 е първият модел, представен по време на трансформацията на марката KIA, за да разшири фокуса си, да подобри работната култура, да напредне в областта на електрификацията и да промени дизайнерския език (улеснено от шефа на дизайна Уон Кю Канг, воден от Карим Хабиб).
Старши вицепрезидентът по дизайна Карим Хабиб каза: „В знак на почит към историята на K7, ние направихме K8 устойчив на бъдещето. Външният му дизайн е индивидуален и изразителен, съчетава ярки черти в предната част и стримителните спортни линии отзад. Седанът K8 е получил премиум външен вид, вдъхновен от най-модерните яхти."
По отношение на K8, новата глава от историята на компанията означава „отлична динамика и динамични характеристики на високо ниво, съчетани с комфорт и лаконичен, но ергономично калибриран интериор от първи клас“, а новият модел оказва намерението да получи място в премиум сегмента. За съжаление производителят не разкрива технически подробности, обещавайки да го направи по-късно, по-близо до пускането на K8 на пазара. И това ще се случи тази година. Всъщност автомобилът ще смени Cadenza, който поради намаляващото търсене е време да бъде променен.