Премиерата на новия представителен автомобил се очаква през есента на 2021 г.
В бъдеще автомобилите AMG все повече ще използват осемцилиндрови двигатели. Според вътрешна информация предстоящото семейство C 63 ще премине към четирицилиндров агрегат с 48-волтова електрическа приставка. Хибридизацията очаква по-старите модели, обаче, Mercedes-AMG E 63 и най-вече S 63 все още ще запази агрегати с осем цилиндъра. Последното бе съобщено от блога MBpassion с позоваване на източници от концерна Daimler. Според неофициални сведения представителният седан от подразделението Mercedes-AMG ще се превърне в зареждащ се хибрид с характеристиките на суперавтомобил.
Премиерата на новия седан Mercedes-AMG S 63 се очаква през есента на 2021 г., а обичайната версия (на снимката) ще бъде представена на 2 септември тази година. Предполага се, че на клиентите ще се предлагат шестцилиндрови версии S 350 d, S 400 d, S 450, S 500 и S 580 с 286-510 к.с. За модификациите S 580 и S 680 са запазени агрегатите V8 и V12 съответно с 525 и 612 к.с.
S 63 EQ Performance 4Matic + ще се отличава от редовните версии с доработено активно окачване с адаптивни амортисьори, различна настройка на самоуправляемото шаси и по-мощни спирачки с шестбутални апарати на предната ос.
S 63 EQ Performance 4Matic + с четири врати ще получи техническо оборудване от бъдещия хечбек Mercedes-AMG GT 73. Осемцилиндровият битурбо двигател 4,0 (612 к.с. и 900 Нм) от предшественика ще е същият, но ще бъде допълнен с електрически мотор с мощност 204 к.с. ( 300 Нм) и литиево-йонна батерия с капацитет 20 кВтч. Сумарната мощност на хибридната задвижваща система ще бъде 816 к.с., а въртящият момент ще надвишава 1000 Нм. Според неофициална информация ускоряването до 100 км/ч ще отнема около 3 сек. Това не изглежда като измислица, като се има предвид, че на актуалния Mercedes-AMG S 63 4Matic + са необходими 3,5 сек за да направи същото упражнение.