Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седанът Subaru WRX се сроди с комбито Levorg

13.09.2021 15:20

Бензиновият четирицилиндров турбо двигател 2,4 FA24 генерира 275 к.с., 350 Нм

Японците представиха петото поколение на спортния седан Subaru WRX , който ще излезе на американския пазар през 2022 г. Вместо революция отново има еволюция. Бензиновият четирицилиндров турбо двигател 2,4 FA24 генерира 275 к.с., 350 Нм, тоест за американците мощността е увеличена само с 3 к.с., за европейците - със 7), а въртящият момент не е променен. Боксеровят агрегат работи в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия или със Subaru Performance Transmission CVT, която има осем виртуални предавки и ръчен режим с превключване чрез пера под кормилото. Двойното предаване Symmetrical AWDе оборудвано с векториране на тягата. Все още няма данни за динамиката за ускоряване.

Следвайки концепта Viziv Performance Concept от 2017 г., WRX е оформен като комбито Levorg. Размерите в сравнение с предшественика си: дължина - 4669 мм (+74), широчина - 1826 (+31), височина - 1468 (-7), междуосие - 2672 (+22 мм). Топ гуми - Dunlop SP Sport Maxx GT (245/40 R18).

Отсега нататък автомобилът с четири врати използва платформата SGP (Subaru Global Platform) с рамкова вътрешна конструкция, която подобрява маневреността и увеличава комфорта. Докато двете окачвания се считат за независими: отпред McPherson и задно с двойни носачи.

Интериорът е познат от модела Levorg. Около 11,6-инчовия сензорен екран са разположени двузонов климатроник , аудио система Harman Kardon с 11 високоговорителя и алуминиеви педали. Версията GT е оборудвана с  предни седалки Recaro с електрическо регулиране.

Здравината на усукване на купето е увеличена с 28% (предните калници са изработени от алуминий), докато окачвването е укрепеносъс 75%, като задният стабилизатор е прикрепен към каросирията , а не към подрамката. Новата версия WRX GT в базовото изпълнение е оборудвана с адаптивни амортисьори с електронно управление, които работят в три режима: Comfort, Normal, Sport. Предаването с два педала е с 30-50% по-бързо отпреди. Цените не се оповестяват. Актуалният WRX струва 27 495–32 095 долара в Америка и намери 18 771 купувачи през осемте месеца на 2021 г. (21 178 са продадени през 2020 г.).

Коментари
comments powered by Disqus