Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седем предавки за новата DSG на Volkswagen

29.05.2007 13:05
Седем предавки за новата DSG на Volkswagen

Volkswagen представи най-новата разработка на предавателната кутия DSG. Седемстепенната скоростна система, обозначена с кодовото наименование DQ200, използва два сухи триещи съединителя за разлика от шестепенния си предшественик, като по този начин гарантира по-висока производителност.

Volkswagen представи най-новата разработка на предавателната кутия DSG. Седемстепенната скоростна система, обозначена с кодовото наименование DQ200, използва два сухи триещи съединителя за разлика от шестепенния си предшественик, като по този начин гарантира по-висока производителност.

Шестстепенната DSG, представена през 2003 година, разчита на двойка съединители в маслена баня. При новата седемстепенна предавателна кутия технологията, по която са произведени сухите съединители, позволява намалени изисквания относно охлаждането и по-висока ефективност.

За първи път DSG трансмисията ще бъде разположена напречно, което е възможно благодарение на редуцираните габарити. Дължината на предавателната кутия е 369 милиметра, а масата (включително и маховика) – 79 килограма. Ограничените пропорции позволяват интегрирането и в цялата моделна гама от Polo до Passat. На този етап е възможно куплиране с агрегат, чиято максимална мощност достига до 170 конски сили и 250 Нм.

С включването на седем скорости инженерният екип на Volkswagen е намалил предавателното число на първа, като по този начин е оптимизирал ускорението от място. Аналогичният прийом, но в насока повишаване, е използван и за седма, което означава по-висока икономичност и ниво на комфорт.

Обемът на маслото в скоростната кутия е редуциран с цели 75%. Потокът е разделен на две, като за разлика от класическата механична скоростна кутия, първият се използва за охлаждане и смазване на зъбните колела, а втория – за актуаторите. Тъй като съединителят не изисква допълнително охлаждане, необходимите седем литра за предходната DSG са ограничени до уникалните 1,7 литра.

Производството на високоефективната предавателна кутия ще стартира в края на настоящата година.

Междувременно немският концерн представи и новия четирицилиндров TSI агрегат с работен обем от 1,4 литра. Максималната му мощност от 90 кВт (122 к. с.) е на разположение на водача в диапазона от 5000 до 6400 об./мин, а въртящият момент от 200 Нм – в границата между 1500 и 3500 об./мин. Подобренията по отношение на динамичните показатели на двигателя обаче не се конфронтират с отделяните вредни емисии, а напротив. Новият TSI намалява разхода на гориво приблизително с 6 процента (основно благодарение на големия диапазон, в който максималният въртящ момент е налице и по-дългите предавки на скоростната кутия, с която е куплиран).

1,4 TSI ще се използва във всички модели до Passat.

Коментари
comments powered by Disqus