Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Седми пол за Люис на Монца

05.09.2020 17:02
Седми пол за Люис на Монца

69 хилядни не достигнаха на Ботас, за да изпревари съотборника си

Забраната за използване на „парти режими“ не попречи на Mercedes да окупира първа редица на старта за Голямата награда на Италия. Ferrari отново бе в дъното и за първи път от 1994 г. няма представител в топ 10 на домашната си писта.

Люис Хамилтън спечели седмия си полпозишън на „Монца“ след блестяща битка с Валтери Ботас. Забраната за използване на квалификационни режими, която влиза в сила от днес, по никакъв начин не попречи на двамата пилоти на Mercedes да вдигнат летвата на 1:18 минути, което не бе по силите на съперниците им.

След първите обиколки в Q3 Хамилтън оглави класирането с 1:19.068, а Валтери Ботас бе плътно по петите му с 1:19.121. Финландецът бе много бърз и при втория си опит и влезе в 1:18 и когато по всичко личеше, че най-накрая ще сложи точка на серията на Хамилтън, световният шампион отново направи невъзможното и спря хронометрите на 1:18.887, което е и новият рекорд на „Монца“.

Зад двамата пилоти на Mercedes изненадвао ще потегли Карлос Сайнц (McLaren), който остана само на крачка от катастрофата в завоите „Лесмо“ във финалната си обиколка, но въпреки това изпревари четвъртия Серхио Перес (Racing Point).

Ferrari изживя наново кошмара от "Спа", след като Себастиан Фетел отпадна още след Q1, а Шарл Льоклер направи безгрешна обиколка в Q2, но тя му стигна единствено за тринайсетото място. По този начин Скудерията подобри поредния печален рекорд в славната си история и за първи път от 1994 г. насам Гран при на Италия ще започне без представител на Ferrari в топ 10.

Макс Верстапен и Red Bull също се представиха под очакванията. Нидерландецът ще потегли едва пети, след като остана на 75 хилядни зад Перес. Редом до него място на трета редица намери Ландо Норис (McLaren).

Даниел Рикардо (Renault) можеше и да не участва в решителната трета фаза, след като допусна грешка във финалната си бърза обиколка в Q2, но масирания трафик в последните минути попречи на съперниците му да го извадят от топ 10. На финала австралиецът се пребори за седмата позиция, а зад него челната десетка допълниха Ланс Строл (Racing Point), Алекс Албон (Red Bull), чиято първа обиколка в Q3 бе изтрита заради неспазване на ограниченията на пистата, и Пиер Гасли (AlphaTauri). Пълните резултати може да видите тук.

Стартът за Голямата награда на Италия е в неделя от 16:10 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus