Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Сена: За да караш във Формула 1, трябва да се възползваш от всяка възможност

18.02.2009 14:14

Племенникът на Аиртон Сена е сигурен, че ще кара за Honda, ако отборът оцелее.

Бразилецът тества за базирания в Бракли тим преди японската компания да обяви оттеглянето си от Формула 1. Дори и след като отборът излезе на пазара, Бруно Сена присъства неизменно в медиите като бъдещия съотборник на Дженсън Бътън. За да застане той на стартовата решетка в края на март в Мелбърн обаче, е нужно първо Honda да оцелее. Напоследък все по-често се говори, че Virgin Group ще се нанесе в Бракли. Но официално потвърждение на информацията все още няма.

Въпреки неяснотата около бъдещето на Honda, Сена възлага всичките си надежди върху потъващия кораб на Рос Браун и Ник Фрай, признавайки, че задачата, предо която евентуално ще се изправи, е изключително сложна.

„Това е огромно предизвикателство, няма две думи. Мисля, че през последните години нито един пилот не е дебютирал във Формула 1 с толкова малко тестове зад гърба си“, коментира бразилецът за Autosprint. „Но е по-добре да си във Формула 1, дори и при много тежки условия, отколкото където и да е било другаде. За мен ще е напълно безсмислено да прекарам още един сезон в GP2.“

„Дебютът ще е труден, знам, но и първоначално очакванията няма да са високи, защото на този етап никой не приема бившия екип на Honda като фаворит. Така че напрежението ще е по-малко, което ме кара да вярвам, че ще се адаптирам по-бързо и по-лесно. Поне познавам добре пистата (в Мелбърн), където съм се състезавал и печелил австралийската F3.“

Сена е категоричен, че не може да си позволи да изпусне възможността да участва във Формула 1 дори и да кара слаб автомобил. „За да се състезаваш във Формула 1, трябва да хващаш с две ръце всяка изпречила ти се възможност, дори и да изглежда трудно, защото може никога да не получиш втора такава.“

Племенникът на покойния Сена признава, че вероятността да тества преди началото на сезона е минимална. „Да го кажем така, ако преди австралийската Гран при имам възможност да карам 3-4 дена, да навъртя около 1200 километра, ще бъде прекрасно.“


Коментари
comments powered by Disqus