Специалните гости на първия у нас Marketing Innovation Forum пристигнаха с автомобили Audi за официалното откриване на форума в Народния театър.
За пореден път световноизвестната марка е официален превозвач на VIP-личности, които рядко могат да бъдат видяни в България. Официалният вносител на немския концерн у нас, Porsche BG, посрещна маркетинг гуруто Серджо Зийман и водещия международен специалист по програми за лоялност Лари Хокман с две не по-малко респектиращи имена – луксозния флагман А8 и първия SUV модел на Ауди , Ауди Q7. Зийман и Хокман имаха на разположение две топ-оборудвани модификации на най-актуалните модели от немската марка.
Допирните точки между прочутите гости и моделите на Audi не се изчерпаха само с комфортното препускане из столичните булеварди. От „биографиите” на двамата авторитети в маркетинга и от тази на компанията от Инголщад ясно личат новаторският подход, търсенето на модерни и нестандартни решения, стремежът към проправяне на нови пътища, вместо сляпо следване на вече познатите.
Серджо Зийман, автор на книгата „Краят на маркетинга, какъвто го познаваме”, изнесе лекция на тема „Как да се различавате от всички останали”, чието заглавие несъмнено може да се асоциира с основния белег на Audi Q7 4.2 TDI, а именно уникалния V8 TDI двигател. Със своите 326 к. с. Audi Q7 4.2 TDI е най-мощния дизелов SUV на световния пазар в момента.
Луксозният Audi A8 притежава завидни характеристики - мощен V-образен мотор, просторно купе, в което последните технологически открития си дават среща с отдавна доказани висококачествени материали. Техния ефект се подсилва от богатата история, вниманието към всеки детайл и обаянието на флагмана.