Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Серийният Nissan Magnite не изневери на концепта

22.10.2020 13:13

Кросоувърът с пет врати и предно предаване е построен върху модулната платформа CMF-A

Концептът за малкия кросоувър Nissan Magnite бе представен през август 2020 г. Японците ясно дадоха да се разбере, че през януари следващата година серийният автомобил ще бъде на конвейера. И сега изображенията на автомобила и някои технически подробности бяха разсекретени. Кросоувърът с пет врати и предно предаване е построен върху модулната платформа CMF-A. Базовият силов агрегат ще бъде трицилиндров атмосферен 1,0 с мощност 72 к.с. и петстепенна механична предавателна кутия. Турбо версията на същия двигател, но вече с 95 к.с., също ще се предлага с вариатор.

Външно от прототипа Magnite е почти неразличим. Дизайнът, предназначен за кросоувър на подмарката Datsun, решиха да не бъде променян. Автомобилът с предна LED опитика е дълъг 3995 мм . Пътният просвет е приличен - 205 мм.

Задната оптика е само с крушки с нажежаема жичка. Джантите също ще останат 16-инчови без алтернатива, независимо от нивото на оборудване. Размерите на гумите - 195/60 R16.

Въздушните дефлектори ще се харесат на феновете на Urus. Цифрово арматурно табло със седеминчов дисплей. Осеминчовият мултимедиен сензорен екран работи безжично с Apple CarPlay и Android Auto. Обемът на багажника е 336 литра. Задната седалка се сгъва в съотношение 60:40.

Малкият Magnite се предлага с чифт въздушни възглавници, ABS и сензори за паркиране отзад. Списъкът с опции включва круиз контрол, камери за кръгово наблюдение, безжично зареждане за смартфони, аудио подготовка от JBL и контурно вътрешно осветление. Инженерите са обърнали специално внимание на пътниците от втория ред - според японците там има толкова място за краката, колкото в автомобили от по-висок клас. Собствениците ще могат да проверят това със старта на продажбите, насрочен за началото на следващата година. Планира се и износ на други пазари, но малко по-късно. Информация за цените на новия модел все още не е обявена.

Коментари
comments powered by Disqus