Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Lamborghini разказа за първия кросоувър

02.12.2015 10:30

Моделът ще получи 4,0-литров V8 двигател с битурбо

Шефът на Lamborghini Щефан Винкелман потвърди разработването на първия кросоувър на марката, наречен Urus, пише Autocar. Той каза, че моделът ще получи 4,0-литров V8 двигател с битурбо. По думите на топ мениджъра решението е "важна стъпка за компанията."

„При ускоряване и шофиране извън пътя е много важно да имаме високо ниво на въртящия момент. Решихме, че 4,0-литровият V8 двигател с Twin Turbo е най-добрият избор за нашия кросоувър. Този двигател не се използва от никой друг, той е само за Lamborghini”,  каза Стефан Винкелман.

Топ мениджърът подчерта, че първият кросоувър Urus вече е на пътни тестове, оборудван с нов двигател. "В началото на есента за първи път карах прототипа на писта и беше много готино. Колата е много мощна, лесна за управление", сподели шефът  на Lamborghini.

Винкелман допълни, че в момента на практика е приключило разработването на дизайна. Според него кросоувърът отвън ще бъде различен от концепта, който бе представен по-рано. Освен това той не изключи възможността автомобилът да се получи по-късно  и хибридна версия: конструкцията позволява монтиране на електромотор и батерии.

По предварителни данни премиерата на всъдехода ще се състои по време на автомобилното изложение в Женева март 2018. Веднага след неговия дебют  ще стартират и продажбите му. Кросоувърът ще бъде сглобяван в завода, намиращ се в непосредствена близост до централата на марката в Сант'Агата Болонезе , Италия. Моделът Urus ще се фокусира върху пазарите в Китай, Германия, Русия, САЩ и Великобритания. Компанията планира да продава общо до три хиляди единици Urus годишно.

Премиерата на предвестника на първия кросоувър на Lamborghini се състоя по време на автомобилното изложение в Москва преди две години. В салона на концептуалния автомобил Urus са монтирани 4 самостоятелни седалки, които се регулират по височина. Една от впечатляващите черти на модела е арматурното табло, взето назаем от суперавтомобила Aventador. Цялата централна конзола представлява голям сензорен екран, чрез който се управляват всички бордови системи: аудио, навигация и климатроник.

Коментари
comments powered by Disqus