Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Шефът на Lotus увеличава дилърите, намалява разходите

06.11.2014 14:00
Шефът на Lotus увеличава дилърите, намалява разходите

Продажбите през първите четири месеца на финансовата година са скочили с 46%

Жан-Марк Гал пое управлението на Lotus, след като постът изпълнителен директор бе овакантен през 2012, а Дани Бахар бе уволнен. Новият шеф на британския производител на спортни автомобили трябва да се справи със загубите в размер на 159 милиона паунда  (203 000 000 евро) през миналата  фискална. и 115 милиона лири през 2012 г., както сочат финансовите отчети от Малайзия.
Броят на работещите в Lotus последно стигна до 325 души от общо1215 служители по целия свят по-рано. Съкращаването на персонала бе направено, за да бъдат намалени разходите и да бъдат покрити загубите. Жан-Марк Гал, бивш № 2 в PSA / Peugeot-Citroen, даде кратко интервю за Automotive News Europe.

Какви са вашите приоритети за Lotus?
- Фокусът е върху търговската страна. Много скоро ще се уверите, че продаваме повече автомобили, осигуряваме по-добро покритие чрез нашата дилърска мрежа и разработваме по-точна маркетингова програма. Междувременно преструктурирахме цялата компания и предложихме много по-ефективна управленска програма.

Как вървят нещата сега?
- През първите четири месеца на тази финансова година [която стартира през април] продадохме 46% повече коли, но това все още не е достатъчно, за да се гарантира бъдещето ни. Трябва да продължим да намаляваме разходите и сме напълно наясно с трудностите, с които нашите служители се справят.

Много хора са запалени по автомобилите Lotus. Защо тази страст не се трансформира в повече продажби?
- Една от причините е, че не разполагаме с достатъчно търговци, дори и в Обединеното кралство. В Лондон имаме само един дилър и нито един в Париж, Мадрид, Северна Италия, Хамбург или Берлин. По-големият брой дилър ще доведе до повече продажби. Отворихме девет нови дилърски представителства в цял свят през последните шест месеца и не изключвам да открием още 20 през тази финансова година.

Дали Lotus ще остане само производител на спортни автомобили или ще разширите дейността с други сегменти?
- Lotus е чиста автомобилна компания. Решихме да се върнем към философията на нашия основател- Колин Чапман, която гласи, че по-лекото и по-простото е по-добро. Има три характеристики на продукта: динамично съвършенство, ефективност при по-малко тегло и отличителен стил. Всички нови продукти на компанията ще носят тези задължителни черти.

Имате ли нужда от нова платформа?
-Ние ще се придържаме към тръбното алуминиево шаси, което е много модерна конструкция, но ще го правим по-лесно и ще бъде по-здраво.

Така че няма нови модели?
- В рамките на следващите девет месеца ще има няколко съобщения за продуктови подобрения, които ще накарат сърцето на всеки Lotus ентусиаст да бие по-бързо.

Колко време ще отнеме Lotus да се върне на печеливша позиция?
- Ще се върнем към рентабилност в много близко бъдеще. Това е абсолютната ни цел.

Коментари
comments powered by Disqus