Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Shelby GT500: Силова диета

09.02.2010 10:36

През януари ви представихме последната генерация на Shelby GT350, подготвена специално за 45-ата годишнина на модела. Сега обаче е ред на по-големия брат да види бял свят, а именно Shelby GT500.

Американският спортист е базиран на Mustang от моделната 2011 година и ще се предлага във версиите купе и кабриолет, като за първи път сред опциите попада и представеният наскоро стъклен панорамен покрив. Далеч по-съществено обаче е случващото се под капака на Shelby GT500. Там ще откриете новия 5,4-литров V8 с механичен компресор, който генерира 500 к.с. и 691 Нм. Тази версия на GT500 разполага само с 10 „коня“ повече от предходната, но новият двигател е с цели 46,2 килограма по-лек от стария агрегат.

В резултат на направените промени по силовия тракт, на новото електрическо сервоуправление и на корекциите в аеродинамичният пакет GT500 от моделната 2011 година е първият съвременен Shelby, който не попада в категорията на неефективните автомобили, подлежащи на допълнителни такси в САЩ. Разходът му в извънградски условия е 10,2 литра за 100 км пробег, а в градска среда – 15,7 литра по изискванията на EPA.

От Ford са обърнали сериозно внимание и на обезшумяването на новия модел. Официалният пресрилийз на американците гласи, че тази версия на GT500 е с 20% по-тиха от предишната благодарение на новите изолации под таблото и останалите панели, както и на преработените вежди на задните калници. Същевременно GT500 от моделната 2011 година е с 12% по-устойчив на усуквания спрямо своя предшественик. Просветът под предната ос е намален с 11 мм, а на задната – с 8 мм, което в комбинация с оптимизираното охлаждане на спирачната система и новия блок на педалите гарантира по-добър контрол върху автомобила в критични режими на шофиране.

За най-големите ентусиасти Ford предлага и SVT (Special Vehicle Team) версия на модела. Тя включва спортните гуми Goodyear Eagle F1 SuperCar G: 2, олекотени колела (19-цолови отпред и 20-цолови отзад), по-високо предавателно число на основното предаване и по-твърди пружини. След тези модификации GT500 дава с цели 3 секунди по-добро време от това на предходната модификация на 3,7-километровото тестово трасе.

Shelby GT500 ще се появи на американския пазар в края на пролетта.

 

Коментари
comments powered by Disqus