Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Shell България залесява 11 дка с нови дръвчета край Годеч

07.12.2021 14:03

Инициативата е продължение на активностите по повод 30-годишнината на компанията

Shell България стартира залесителна кампания, в рамките на която ще бъдат засадени близо 4000 дръвчета през 2021 и 2022 г. Инициативата се реализира в партньорство с ДГС-Годеч, което е част от Северозападното държавно предприятие. Акцията обхваща терен от общо 11 дка в горската местност до гр. Годеч, върху който ще бъдат засадени фиданки черен бор и цер. Заради усложнената епидемична обстановка у нас, кампанията ще се проведе в две фази. В последните месеци на 2021 г. се осъществява подготовка на целия терен и залесяване на една трета от площта. През пролетта на 2022 г. ще се състои втората и основна фаза на кампанията, в която се планира като доброволци да участват служители от Shell България и от търговските комплекси Shell. В нейните рамки екипите на компанията и техните семейства ще залесят оставащите около 7 дка от терена, като ще се погрижат и за попълването на незахванатите през първата фаза дръвчета. От Shell ще разчитат и на по-широка обществена подкрепа за инициативата си.

Залесителната кампания е част от активностите, които Shell България организира по повод своя 30-и юбилей в страната и е в унисон с ангажимента на Shell за борба с климатичните промени. Обезлесяването е основен проблем, допринасящ за климатичните промени и именно затова беше основна тема на дискусия по време на състоялата се през ноември Климатична конференция (СОР26) в Глазгоу, в резултат на която редица държави се ангажираха с конкретни действия да обърнат процеса на обезлесяване до 2030 г. Неслучайно главни действащи лица в основната фаза на залесяването ще бъдат именно служителите на компанията в България – по този начин те ще покажат ангажираността на целия екип с каузите, зад които Shell застава в дългосрочен план.

„Избрахме именно такъв тип инициатива, за да дадем своя принос към обновяването на българските гори и да подкрепим ангажимента на България и още над 100 държави, заявен на СОР26. Благодарим на Северозападното държавно предприятие и в частност ДГС–Годеч за партньорството, професионализма и за това, че ни съдействат на всеки етап от организацията на кампанията. Вярваме, че инициативата ни има смисъл и че ще бъде подкрепена и от наши партньори и от широката общественост“, коментира Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България.

„Благодарим на Shell България за ентусиазма и желанието да подкрепят нашата основна мисия – запазването на едно от най-големите богатства на България, нейните гори. Тяхната помощ е безценна и се надяваме все повече такива инициативи да бъдат реализирани у нас“, коментира инж. Антон Колдов, директор на ДГС-Годеч.

През последните 30 години Shell България успешно и последователно въвежда и налага у нас утвърдените международни стандарти на Групата и работи активно за подобряване на местната бизнес среда. Глобалният ангажимент на компанията е да се превърне в енергиен бизнес с нулеви въглеродни емисии до 2050 г. в синхрон с обществото. Настоящата кампания е една от малките стъпки, които Shell България прави по пътя си към тази амбициозна цел. Тя ще се проведе при спазването на всички противоепидемиологични мерки и регулации.

Коментари
comments powered by Disqus