Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първи детайли от интериора на бъдещата S-класа

05.07.2018 09:58

Нашите ловци на прототипи успяха да заснемат замаскирания наследник на S-класата

Наследникът на една от най-прочутите луксозни лимузини в света се очаква на пазара през 2020 година и ще носи вътрешнофирмен индекс W223. Заснетите кадри на все още силно замаскираните прототипи разкриват някои подробности около очаквания с голям интерес модел.

Едно от нещата, които личат ясно, е, че автомобилът запазва класическите си пропорции и вероятно ще бъде с една идея по-елегантен от досега, с къси надвеси, дълго торпедо, източен преден капак и плавно спускаща се линия на капака на багажника.

Нова интериорна концепция

По-интересните подробности обаче проличават от също замаскирания интериор на автомобила, където отсега личи напълно новата концепция с два огромни екрана, един пред водача и един в средата на таблото. Единият от тях замества досегашното контролно табло зад волана, а другият вероятно следва нова логика, тъй като над замаскиращите елементи личат високо разположени вентилационни отвори, под които вероятно ще бъде новия екран.

По-голяма и въпреки това по-лека

Новата S-класа ще бъде изградена на основата на напълно нова платформа за модели със задно задвижване MRA II, която дава възможност за постигане на още по-големи външни и вътрешни размери, по-елегантни пропорции и по-ниско собствено тегло, като последното се постига благодарение на интелигантната употреба на карбон и алуминий. Очаква се всички версии да бъдат от типа мек хибрид с 48-волтова бордна мрежа.

Коментари
comments powered by Disqus