От Super Aguri потвърдиха, че отборът ще бъде готов за старта на сезона в Мелбърн на 16 март.
Японският тим, който има сериозни финансови затруднения, не участва в последните колективни тестове на пистата „Каталуня”. Междувременно собственикът Агури Сузуки преговаряше с потенциални инвеститори, които да стабилизират разклатения бюджет на отбора. Според мнозина това е и причината Super Aguri да канселира последната подготвителна сесия. Тезата на ръководството обаче не съвпада с коментарите в пресата. Забавяне при доставката на някои нови компоненти е факторът, предизвикал промяната в програмата на Super Aguri.„Не участвахме в тестовете, тъй като новите части, които очакваме, не пристигнаха навреме”, коментира съсобственикът на отбора Фумио Акита пред Reuters. „Правим всичко възможно, за да сме готови за старта на сезона. Миналата година беше много напрегната, а тази се очертава не по-малко натоварена и проблемна. Но ние ще бъдем на стартовата решетка в Мелбърн. Нямаме никакви притеснения относно това.”
Босът на отбора Агури Сузуки се надява да привлече инвеститори, които да помогнат на отбора да се измъкне от дъното на таблицата. На този етап Super Aguri е тимът с най-малък бюджет във Формула 1, като единствено благодетелят Honda е причина все още да съществува. „Преговорите продължават. Доколкото знам става дума за три инвеститора. Естествено ще се съобразим с това, което е най-добро за отбора и бъдещето му”, коментира Акита.
Един от потенциалните кандидати е индийска компания, като преди няколко седмици се появиха и спекулации, че е възможно Агури да продаде не само част от дела си, но и целия тим. Акита не отхвърля възможността отборът да смени собственика си. „Може да става дума и за 100%. Идеалният вариант е отборът да подобри представянето си, независимо кой е инвеститор или спонсор. С каква част от тима ще се разделим, зависи от условията и какво предлага потенциалният клиент. Но дори и да бъде 100%, няма как да се измъкнем. Ако Агури го няма, е много вероятно и Honda да се оттегли от ролята на доставчик на двигатели. Но ако се появи инвеститор, който има потенциала да ни оборудва с агрегати на BMW например, това е напълно друга тема.”