Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Силвърстоун: Ден втори

25.06.2008 23:06

Хейки Ковалайнен постигна най-бързата обиколка във втория ден от тестовете на „Силвърстоун”. Пилотът на McLaren спря хронометрите на 1:20.015 минути, което е с малко над десета по-добро постижение от това на вчерашния лидер Фелипе Маса (Ferrari).

Сесията стартира при облачно време, като малко след началото й над пистата заваля. По-късно условията се подобриха и отборите имаха възможност да изпълнят предварително заложените програми.

Пилотът на Toyota Ярно Трули, който миналия уикенд завърши на подиума във Франция, демонстрира прогреса на японския тим с второ време. „Основната ни задача днес бе да се подготвим за старта във Великобритания. Направихме достатъчно обиколки, научихме и някои наистина полезни неща. Всичко вървеше по план, нямахме никакви проблеми. За съжаление на моменти вятърът беше много силен, което ни затрудни по отношение на директните сравнения”, коментитра Трули, който завъртя 95 обиколки в рамките на двете сесии.

Зад италианеца останаха Нико Розберг (Williams) и Нелсиньо Пикет (Renault). Бразилецът остана доволен от програмата на своя отбор въпреки силния вятър. „Условията на пистата бяха по-добри от вчера, макар че на моменти беше много ветровито. Това не е характерно за „Силвърстоун”, но определено беше полезно за нас, тъй като се очаква състезанието (Гран при на Великобритания) да се проведе при сходни условия.”

Пети и шести завършиха съответно Себастиан Фетел (Toro Rosso) и Роберт Кубица (BMW Sauber). Зад тях остана най-бързият пилот вчера Фелипе Маса. Челната десетка допълниха Mарк Уебър (Red Bull), Дженсън Бътън (Honda) и Джанкарло Фисикела (Renault). Бившият пилот на Renault прекрати преждевременно програмата си, след като на „Бекетс” изгуби контрол над автомобила заради силния вятър и катастрофира.

„Неприятно е, че не можахме да натрупаме повече километри следобед, тъй като сутринта всичко изглеждаше обещаващо”, коментира Фисикела. „Усещах, че автомобилът е по-бърз, въпреки че балансът не беше добър заради вятъра. За нещастие останах изненадан при рязката промяна в сцеплението и баланса, минавайки през завоите „Бекетс”, и изхвърчах от пистата, след което се ударих в бариерите. Нямам контузии, но не си свалих ръцете от волана при удара и ще мина на изследвания, за да съм сигурен, че китките ми са наред.”

Тестовете на „Силвърстоун” завършват утре.

Коментари
comments powered by Disqus