През последните 18 месеца вече са регистрира над 9 милиона осъществени контакти
Автомобилите на Opel със система OnStar на борда се движат по пътищата вече от около 18 месеца. В момента всеки втори нов Opel в Европа е оборудван с тази революционна новост. Системата за персонална комуникация и мобилни услуги предлага функции като автоматично повикване при катастрофа, автомобилна диагностика, помощ при откраднат автомобил и Wi-Fi точка за достъп, осигуряваща великолепна свързаност. През последните 18 месеца Opel OnStar вече регистрира над девет милиона осъществени контакти и взаимодействия, около половината от които чрез смартфони или с приложението myOpel. Сега абонатите на системата Opel OnStar могат да очакват и допълнителни услуги като хотелски резервации или търсене на свободни места за паркиране с помощта на служител на OnStar. Към края на годината, Opel планира да предлага услугите на системата OnStar в 33 държави в Европа и на 23 езика.
От лятото на 2015 година централата на Opel OnStar е получила над 21 000 спешни обаждания. Но реакцията при спешни случаи е само една от многобройните новаторски функции, които правят шофирането по-безопасно и комфортно. Сега служителите на OnStar вече могат да помогнат и с намирането и резервацията на хотел или с откриването на най-подходящото място за паркиране на автомобила. И двете услуги, които бяха стартирани с премиерата на новия Opel Insignia, ще се предлагат и за всички останали модели на марката – от ADAM дo Zafira и ще разширят богатата гама от услуги на системата за персонална комуникация и мобилни услуги с високоскоростна точка за Wi-Fi достъп до интернет с 4G/LTE връзка .
“Новите услуги на системата Opel OnStar, като хотелските резервации и търсенето на място за паркиране, просто повишават качеството на живота, когато човек е зад волана,” отбелязва главният директор маркетинг на Opel Tина Мюлер. “Всичко, което трябва да направите, е просто да натиснете един бутон, след което служител на OnStar отговаря на обаждането на клиента. Не компютърно генериран глас, а истинско човешко същество – това е, което ние в Opel наричаме персонална услуга.” Toд Гафнър, който ръководи Opel OnStar в Европа, допълва - “Cътрудничества като това с Booking.com и Parkopedia ни помагат да добавим допълнителна стойност към нашата система за персонална комуникация и мобилни услуги. В интерес на нашите клиенти, ние ще продължим да разширяваме гамата от услуги на Opel OnStar с различни нови партньори като тях.”
Новите OnStar услуги осигуряват резервация на стаи в хотел и на места за паркиране
Водачите на новия Opel Insignia например могат с лекота да си направят хотелска резервация, докато пътуват. По този начин клиентите на OnStar могат да намерят подходящо място за нощувка, дори когато се намират в непознат за тях град. Водачът може да се свърже със служител на OnStar с натискане на синия бутон и служителят ще потърси или дори ще резервира хотелска стая в желания от клиента ценови диапазон. Tова ще бъде извършено чрез booking.com – компания с доказани качества в резервационните услуги за настаняване в продължение на повече от две десетилетия.
В допълнение към това OnStar ще предложи и още една нова услуга за ограничаване на стреса, свързан често с търсенето на подходящо място за паркиране. Потребителите на OnStar имат възможност да се свържат със служител на системата, който да ги насочи към най-подходящото за тях място за паркиране, като точното му разположение ще бъде изпратено директно в навигационната система. Tази услуга се извършва чрез Parkopedia – един от основните доставчици на услуги за паркиране.
Приложението myOpel и автомобилната диагностика се радват на изключителна популярност
От момента на премиерата на системата преди около 18 месеца до момента, Opel OnStar вече е регистрирала над девет милиона контакти и взаимодействия, повечето от които са осъществени посредством приложението myOpel. До момента клиентите със смартфони са избрали този начин за контакт около четири милиона пъти. От излизането си на пазара, системата Opel OnStar вече е получила около 1,2 милиона обаждания от клиенти. Месечното количество на писмата по електронна поща с обновяване на състоянието на автомобила надхвърля 1.5 милиона. В бъдеще Opel ще предложи и навременни диагностични предупредителни съобщения. По желание на клиента, тази информация може да бъде изпратена и към съответния дилър на Opel, който се занимава с техническото обслужване на автомобила. Tова ще позволи на дилъра да предложи незабавно съдействие, ако това е необходимо. Клиентите на услугата са контактували със системата Opel OnStar чрез сайта в интернет 2,3 милиона пъти.
_______________________________________________________________
* Чрез booking.com. Изисква се адрес за електронна поща и кредитна карта.
* Чрез Parkopedia.
* Услугите OnStar изискват активиране и създаване или наличие на акаунт в OnStar Europe Ltd. Услугите с Wi-Fi точка за достъп изискват създаване или наличие на абонамент при съответния мобилен оператор. След изтичането на съответните пробни периоди ще бъдат начислявани такси. Всички услуги зависят от наличието и качеството на покритието на мобилната мрежа. Проверете на www.opel.bg за евентуалните ограничения на услугата и съответните такси.