През първите пет месеца на настоящата година продажбите на чешката марка нараснаха с 18,4%, достигайки до 301 521. Този растеж се дължи пред всичко на големия успех в Русия и Източна Европа.
„На път сме да реализираме нашия план и да продадем 700 000 автомобила през 2008 г”, заяви пред пресата Фред Кeплер – член на управителния борд на Skoda Auto и отговарящ за продажбите и маркетинга на марката.
През първите 6 месеца продажбите на компанията в Русия са се увеличили със 79,2% до 19 236 автомобила, а тези в Украйна са почти двойни (12 949).
Skoda продължава да е лидер при продажбите в Полша и Румъния – двата най-големи нови пазара в ЕС. Продадените автомобили в Полша са 14 700, а в Румъния 10 140. Skoda e на второ място в Румъния след Dacia.
Продажбите в Китай за същия период също бележат значителен ръст, достигайки до 27 000.
Продадените автомобили на подложения на значителна стагнация западноевропейски пазар се увеличават с 1,5 % и достигат до 144 919. На домашния чешки пазар продажбите на Skoda са се увеличили с 2,4% до 26 088 автомобила.
Skoda регистрира този ръст в продажбите благодарение най-вече на двата си основни модела- Octavia и Fabia.
Продажбите на Octavia са се увеличили с 37% до 111 569 автомобила, а тези на Fabia с 12,6% до 111 569 автомобила.