Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Enyaq iV ще получи купеобразна версия

08.09.2020 11:08
Skoda Enyaq iV ще получи купеобразна версия

Предницата на автомобила съвпада с обичайния Enyaq, но задната част е прекроена

Концептът Skoda Vision iV, който предвещава серийния електрически автомобил върху платформата на Volkswagen MEB - Skoda Enyaq iV, имаше силует, подобен на купе. Но конструкторите направиха първия електрически SUV на Skoda с по-практична каросерия о. Идеята за създаване на „спътник“ с падащ покрив обаче не е изгубена. Такъв прототип наскоро попадна в обективите на фотошпионите. Дизайнът на предницата на автомобила съвпада с обичайния Enyaq, но задната част на каросерията е прекроена.

Известно е, че стандартния Enyaq iV ще се появи на пазара през 2021 г. с много модификации (с мощност от 148 до 306 к.с. и автономен пробег от 340 до 510 км).

Да сравним профилите на ко-платформите: Enyaq GT, Volkswagen ID.4 Coupe (или GTX, точното име неизвестно), Audi Q4 Sportback e-tron и Cupra Tavascan.

Ако купеобразният  Enyaq стигне до серийно производство, тогава може да получи префикс към името GT, следвайки примера на кросоувъра Kodiaq GT. Има шанс. В края на краищата същите пътни тестове показват, че електрическият кросоувър Volkswagen ID.4 ще има вариант купе. И вече беше официално обявено, че Audi Q4 Sportback e-tron, подобна на купе версия на обикновения електрически Q4 e-tron, ще се появи на поточната линия през 2021 година. Съдбата на друг роднина на тези автомобили -  кросоувъра Cupra Tavascan, остава мъглява. Това лято шефът на Cupra Уейн Грифитс заяви: "Все още не сме взели окончателно решение за разработка или производство (серийна версия)."

Коментари
comments powered by Disqus