Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Enyaq се появи със собствена каросерия

05.03.2020 13:57

Очакваше се общият силует да бъде идентичен със SUV-платформата на Volkswagen ID.4

Първият чешки автомобил , изцяло построен върху електрическата платформа Volkswagen MEB -  кросоувърът Skoda Enyaq, досега беше на тестове само под формата на „муле“, пригоден за Tiguan. Така че двигателите бяха изпитани. А сега за първи път фотошпионите издебнаха модела Enyaq със собствена каросерия, почти готова за серийно производство и не твърде камуфлирана.

Чехите планираха да създадат два кросоувъра, базирани на концепта Vision iV. Първият, очевидно, ще бъде настоящият главен герой Enyaq, а вторият може да се окаже много подобен на него, но със скосен покрив и с претенция за купеобразност, както и демо автомобил.

Очакваше се общият силует да бъде идентичен със SUV-платформата на Volkswagen ID.4 (вдясно). Всъщност имаме работа с клонинг, който се различава от своите аналози с радиаторната решетка, светлините, мигачите и броните.

Близостта на Eniak с ID.4 няма да приключи с външната прилика. Техниката ще бъде идентична. Това означава, че можем да разчитаме на пробег с едно зареждане на повече от 500 км в цикъл WLTP (с по-голям акумулатор с капацитет 82 кВтч) и две версии на задвижването: задно (един двигател с 204 к.с., 310 Нм) и двойно (два мотора, 102 к.с., 150 Нм на предната ос и 204 к.с., 310 Нм отзад). А фотошпионите успяха да надникнат в интериора на прототипа и се оказа, че е подобен на салона на концепта Vision iV, с малко арматурно табло на плоския панел пред водача и голям централен екран, който стои отделно. Компанията трябва да разсекрети Enyaq тази година.

Коментари
comments powered by Disqus