Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Karoq: Стрелата

10.11.2017 08:48

Първи впечатления от новия кросоувър, с който чешкият производител заменя Yeti

Yeti беше чудесно име… И първият чешки SUV беше симпатичен и успешен модел със своята характерна ококорена физиономия, компактни размери и неоспорима практичност. Но те преминават заедно в историята – просто защото наследникът на Yeti има много по-сериозни намерения от дебютанта на Skoda в този перспективен автомобилен клас. Това личи отдалеч в категоричните линии и концентрирания поглед на LED светлините на Karoq, чието име все пак спазва традициите и има нещо общо със снега – на езика на местните жители на Аляска, „Karoq“ е нещо като събирателно понятие от „автомобил“ и „стрела“… Странно и оригинално – също като загадъчното изображение на емблемата на Skoda.

Що се отнася до същината на модела, в нея няма никакви загадки. Karoq се подрежда стройно в офанзивата на концерна VW на SUV фронта, заемайки своето място под по-дългите съответно с 11 и 32 сантиметра VW Tiguan и Skoda Kodiaq, присъединявайки се към „братовчеда” Seat Ateca, с когото слизат заедно от поточните линии на завода в Квасини.
Въпреки сериозната акселерация с 16 сантиметра в дължина и 5 сантиметра в широчина в сравнение с Yeti, усещането за новия модел е все така компактно. Karoq не се чувства като слон в стъкларски магазин в градските паркинги, маневрира с лекота по претъпканите централни улици и не създава притеснения с габаритите си по тесните планински пътища. На допълнителните сантиметри се радват преди всичко пътниците на втория ред седалки, където пространството за главите и краката е наистина впечатляващо за класа. Впечатляват и гъвкавите възможности за трансформация на допълнително предлаганата система Varioflex, при която можете да регулирате надлъжната позиция, наклона на облегалките, индивидуалното частично или пълно сгъване, както и лесния демонтаж на задните седалки – всичко това трябва да се види, за да се оцени по достойнство, защото сухото число 1810 максимален багажен обем определено не е достатъчно. Но въпреки цяла многофункционалност, задните места са достатъчно добре оразмерени и порядъчно тапицирани, за да осигурят много добро ниво на комфорт и при пътуване на дълги разстояния – също както и предните две седалки с отлична странична опора.

Повече за първите ни впечатления от новата Skoda Karoq можете да откриете на страниците на ноемврийския брой на списание auto motor und sport България.

Текст: Мирослав Николов
Снимки: Skoda

Коментари
comments powered by Disqus