Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda модернизира кросоувърите Karoq и Kodiaq

18.07.2019 12:50
Skoda модернизира кросоувърите Karoq и Kodiaq

Karoq получава и нов 2-литров дизел със 190 к.с. и DSG роботизирана трансмисия

Skoda модернизира кросоувърите  Karoq и Kodiaq за моделната 2020 година.

Актуализираните автомобили могат да бъдат визуално отличени от предишните версии с надпис Skoda, който сменя фирменото лого на задния капак.

Всъдеходите получават система за следене на слепите зони Side Assist, която наблюдава ситуацията на 70 метра в близост до автомобила, а също и сигнали за препятствия при заден ход.

Адаптивни DCC амортисьори са налични за модификациите с предно предаване, а Skoda Karoq също получава нов двигател - 2-литров дизел със 190 к.с. със седемстепенна DSG роботизирана трансмисия  и задвижване на всички колела.

Коментари
comments powered by Disqus