Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda обнови прототипа на първия си електромобил

13.09.2017 09:46

Електрическият кросоувър Skoda ще стане сериен след две или три години

Компанията Skoda представи на автомобилното изложение във Франкфурт актуализирана версия на концептуалния кросоувър Vision E, показан за първи път през април на салона в Шанхай. Прототипът е предвестник на първия сериен електрически автомобил на Skoda, който ще се появи през 2019-2020.

Дължината на прототипа ще бъде 4668 мм, широчината - 1924 мм, а височината - 1591 мм. Колесната база е 2851 мм. От концепта в Шанхай новият модел се отличава с модифицирани LED фарове и задни светлини, както и с други джантие.

Поради липса на централен тунел Skoda Vision получава просторен интериор за своите размери. Автомобилът няма централна колона, а задните врати се отварят срещу посоката на движението, което улеснява достъпа до салона. При отворени врати, оборудвани с електрическо задвижване, седалките автоматично се обръщат към водача и пътниците под ъгъл от 20 градуса.

Концептуалният автомобил е оборудван с два електрически мотора със сумарна мощност 306 к.с., които предават тягата на двата моста. Максималната скорост на кросоувъра е 180 километра в час. Напълно заредените батерии са в състояние да осигурят автономен пробег от около 500 километра. Акумулаторите могат да се заредят от безжична станция за зареждане.

Освен това новият модел има автономна система за управление от трето ниво. Автомобилът може да се движи самостоятелно по магистрали, автоматично да ускорява, спира и заобикаля препятствия. В същото време водачът трябва да е готов да поеме по всяко време контрола на автомобила.

Серийна версия на подобен електрически кросоувър ще се появи през 2019 г. или през 2020 г. Моделът с купеобразна каросерия ще се позиционира между другите кросоувъри на марката Kodiaq и Karoq. До 2025 г. моделната гама на Skoda ще включва няколко електрически автомобила, включително компактен хечбек, с който ще бъде възродено името Felicia, както и спортен автомобил с 300 к.с..

Коментари
comments powered by Disqus