Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Octavia RS: Модерен дизел

25.04.2008 10:04 1
1
2571831614

Спортната версия на Octavia вече ще се предлага с работещ по принципа на самовъзпламеняването агрегат, който използва система common rail вместо досега прилаганатата техника помпа-дюза.

Освен по-приятно звучене новият турбомотор с мощност 170 к. с. обещава по-добро ускорение и по-нисък разход на гориво. Генериращият 350 Нм дизелов двигател ще ускорява версията седан до 100 км/ч за 8,4 секунди, а за комбито ще му трябва една десета от секундата повече. Върховата скорост пък остава 225 респ. 224 км/ч.

Снабден с шестстепенна механична или директна трансмисия RS TDI CR ще харчи средно 5,7 литра (5,9 л за комбито) на 100 км и ще се продава без значителна промяна в цената спрямо старата заслужила версия с технология помпа-дюза.
Коментари

doktor
Ot polovin godina imam skoda octavia rs diesel. moga da kazha che tova e edna neverojatna kola kojato si zasluzhava parite.mostnosta i se chustva vednaga kato nastapish gasta.imam edna zabelezhka samo. Ne e tolkova ikonomichna kolkoto pishat.realno gradsko gori 8,5-9,5,a isvangradsko sas sredna skorost 130- 6,2- 6,5, no i as ne sam si pravil iluzii che 1500 kg s mostnost 170 ps ste mi gori kato edna malka gradska kolichka.avtomobila e s neverojatni exstri,a saunda ne moga da go opisha...,preporachvam ja na vseki koito tarsi kombinacia ot semeen avtomobil i sporten duch.

comments powered by Disqus