Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda Octavia RS: Скрити заложби

11.08.2017 09:36

Първи километри с обновеното спортно изпълнение на Skoda Octavia

Според мнението на мнозина Skoda Octavia е един от най-сполучливите, най-успешните и изобщо най-добрите във всяко отношение масови продукти на концерна Volkswagen за последните десетиления. И честно казано, не мога да не се съглася с това твърдение. Защото Octavia не просто се опитва да се хареса на публиката в пазари от цял свят и съответно с коренно, а действително успява да им се хареса. Подчертавам – не само да се представи като достатъчно разумно и приемливо предложение за покупка, а действително да им се хареса. При това не без основание, тъй като замисълът на Octavia е такъв, че няма трезвомислещ човек на планетата, който да не го оцени по достойнство. Доказала се технология, никакви компромиси с пътното поведение и комфорта при пътуване, ергономия, която може да бъде разбрана от всеки, практически ненадмината в класа функционалност, огромен вътрешен обем, солидно качество и приемливи цени – подобно съчетание от качества просто няма как да не доведе до успех. И нека не забравяме още един фактор, който превръща Octavia в един от малкото автомобили на пазара, успяващи да предложат за всекиго по нещо – невероятно широката гама на модела, включваща два варианта на каросерията, една допълнителна версия с увеличен клиренс, избор между предно или двойно задвижване, както и палитра от задвижвания, покриващи практически целия възможен спектър от изисквания, които човек би могъл да има към един представител на масовия сегмент.

Спортните модификации RS заедно с удивително функционалния Scout и луксозното ниво на оборудване Laurin & Klement бележат върха в асортимента на Octavia и са едно от най-красноречивите доказателства, че този модел може (почти) всичко. Най-ценното при RS всъщност не е динамиката и спортното усещане. Тук ключовият момент идва от факта, че атлетичните заложби по никакъв начин не повлияват отрицателно на прословутата практичност и универсалност на Octavia. Дори и като RS, при това хечбек, а не комби, автомобилът продължава да има багажник, на който с право биха завидели около 99 процента от всички модели на пазара.

Повече за впечатленията ни от Skoda Octavia RS може да откриете на страниците на специалния августовски брой на списание auto motor und sport България, посветен на спортните автомобили.

Коментари
comments powered by Disqus