След като през 2010 г. Skoda продаде рекордните 762 600 автомобила, чехите продължават мащабната си пазарна офанзива с два нови модела. Това бе съобщено официално на традиционната годишна пресконференция на компанията.
Първият нов представител от Млада Болеслав, който ще даде началото на масираната пазарна атака, ще бъде т.нар. City Car. „Този автомобил ще бъде нашият отговор на голямото търсене за малки и икономични автомобили с ниски разходи за поддръжка“, коментира Винфрид Валанд, председател на борда на директорите на Skoda.
Чехите все още нямат представител в този ключов за европейския пазар сегмент и по всяка вероятност ще използват новия VW Up! (или Lupo) за база на своя автомобил, като разликите ще бъдат само козметични. Все още обаче официално потвърждение за "донора" няма.
Втората решителна крачка от пазарната офанзива на Skoda ще бъде новият компактен седан, позициониран между Fabia и Octavia. Той ще се появи през 2012 г. и ще бъде поредният масов продукт на чехите, като двете ключови характеристики при него ще бъдат обширното пространство и ниската цена.
Целта на Skoda е да удвои продажбите си до 2018 г. Двата нови модела, както и усилията, които компанията ще инвестира в посока развиващите се пазари на Китай, Индия и Русия, са основните инструменти за реализацията й.