Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Skoda представи новия хечбек Scala

07.12.2018 10:17

Новият модел на чешката марка получи най-голямото цифрово арматурно табло в своя клас

Skoda представи новия хечбек от голф клас Scala, разработен да смени модела Rapid в гамата на чешката марка. Публичната премиера на автомобила се състоя на специално събитие в Тел Авив.

Външния вид прилича на концептуалния Vision RS, показан през октомври 2018 г. на автомобилното изложение в Париж. Хечбекът е построен върху модифицирано модулно шаси MQB, което е в основата на новите компактни модели на концерна Volkswagen. Дължината на автомобила е 4362 мм, широчината - 1793 мм, а височината - 1471 мм. Междуосието е 2649 мм.

Компанията отбеляза, че Scala се оказа близо до по-големия модел Octavia по отношение на вътрешното пространство. Например, свободното пространство в областта на коленете е 73 мм - също като Octavia, а разстоянието от пода до тавана на задния ред седалки  е 982 мм (при 980 мм за Octavia). Обемът на багажното отделение е 467 литра, а когато задният ред е сгънат, той достига 1410 литра.

Skoda Scala ще се предлага с изцяло цифрово табло Virtual Cockpit с диагонал 10,25-инча. Компанията твърди, че това е най-голямото виртуално табло в компактния сегмент.

Освен това хечбекът е оборудван с информационно-развлекателен комплекс от следващо поколение с 9,2-инчов сензорен дисплей. Scala е първият модел на чешката марка, за който актуализациите на софтуера или например новите карти на навигацията ще бъдат автоматично изтеглени чрез услугата "облак".

Освен това собственикът ще може да отваря, затваря и управлява някои функции на автомобила, като използва специално приложение на смартфона. И накрая, хечбекът ще получи вграден микрочип eSIM, осигуряващ високоскоростен интернет достъп с поддръжка на LTE мрежи.

Двигателната гама на Skoda Scala включва пет агрегата. Базовият е трицилиндров бензинов мотор с мощност от 95 к.с. с работен обем един литър, работещ в комбинация с петстепенна механична скоростна кутия. Освен това има двигател със същата кубатура,  който генерира 115 к.с. Топ агрегатът е четирицилиндров турбодвигател 1,5-литров с мощност 150 к. с.

Дизеловата гама е представена от 1,6-литров двигател, който развива 115 к.с. и 250 Нм въртящ момент. Всички агрегати (с изключение на базовия) са в състояние да работят с шестстепенна механична предавателна кутия или със седемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя.

Освен това хечбекът ще се предлага с 1,0-литров G-TEC двигател с 90 к.с., който може да работи както с втечнен природен газ, така и с бензин. Предавателната кутия на тази модификация е шестстепенна механична.

Списъкът с наличните опции Skoda Scala включва изцяло LED оптика, окачване с регулируеми амортисьори с две степени на твърдост, адаптивен круиз контрол, работещ при  скорост до 210 км/ч, както и други системи за активна безопасност.

Коментари
comments powered by Disqus