Шефът на чешката марка - Бернхард Майер, потвърждава това решение
Новият кросоувър Skoda Kodiaq е само началото на изпълнение на разширен план за производство на други SUV модели.
Все по-вероятно става, че Skoda ще се появи в Северна Америка, което се очаква да стане факт през есента на 2017, казва шефът на марката Бернхард Майер.
Стартирането на всъдехода Skoda Kodiaq,заедно с агресивната SUV стратегия за следващите пет години открива възможността чешката марка да се появи на втория по големина в света автомобилен пазар след Китай.
"Днес ние присъстваме на 102 пазара в целия свят и ако се върнете през годините може да видите, че първоначално разширявахме присъствието си на изток - към Китай, Русия, Индия и т.н.", каза Майер. "Сега вече можем да отиваме още по на запад и да умножим възможностите си."
Майер потвърди , че е в ход цялостен анализ за динамиката на пазара в Америкат, преди Skoda да реши да се ангажира със стартирането в САЩ.
"Очаквам докладът да бъде готов през следващата есен, но ние не сме под времеви натиск, за да вземем това решение", посочи той. "Предпочитам да приемем решение, когато добре знаем фактите и можем да отидем там, като се фокусираме към разширяване на нашето присъствие стъпка по стъпка. Ние трябва да имаме правилните продукти и точната инфраструктура. "
Майер посочи, че представянето на кросоувъра Skoda Kodiak подсказва амбициозните цели за продажбите на модела.
"Нашата бизнес стратегия е разработена до 2025 г., а всяка нова стъпка изисква успех," каза той. "Само тогава можем да инвестираме в нови сегменти, да навлизаме на нови пазари и да останем начело на нововъзникващата дигитализация на нашата еко система."