Новият двулитров common rail двигател с филтър за твърди частици генерира 140 к.с. и ще замени познатия 2.0 TDI с помпа дюза при Superb във вариантите седан и комби.
Двата мотора имат еднаква мощност, но що се отнася до ефективността новата common rail версия е с една стъпка напред – среден разход на гориво от 5,4 литра за 100 км пробег и емисии CO2 143 г/км.
Според официалната информация промяната в силовия тракт няма да се отрази върху цената на модела. Новият двигател ще се предлага в комбинация с шестстепенна механична трансимисия или с DSG версията с два съединителя.
В дизеловата гама на Skoda Superb влизат още 1,9 TDI (105 к.с.) и 2.0 TDI (170 к.с.)
Хубава кола.
Невероятни автомобили са тези Супърб. С новите дизели стават мечта. Аз, лично, ги харесвам много, но ако може само малка забележка за екстериора: старите като че ли бяха по-стилни.