В близко бъдеще Porsche ще представи собствена разработка на скоростна кутия с два съединителя, която ще бъде именувана PDK (съкращение от Porsche Doppel Kupplungen). Volkswagen първи интегрира DSG в серийните си модели, но в действителност немската компания, специализирана в производството на спортни модели, е един от пионерите в областта на иновативната технология.
Porsche е използвал аналогичен дизайн за състезателните си автомобили през 80-те години на миналия век, но интеграцията на скоростната кутия с два съединителя в серийните продукти ще се появи едва сега. Смяната на скоростите ще се осъществява посредством палци, монтирани на кормилната колона, които контролират два отделни съединителя – един за четните предавки и втори за нечетните.
Все още не е ясно кога точно новата технология ще се появи на пазара и кои модели ще могат да се възползват от нея. По всяка вероятност по-голяма част от моделната линия на компанията ще бъде оборудвана с PDK трансмисията, тъй като тя гарантира много по-добри динамични показатели спрямо конвенционалната механична кутия. Новият 911 Turbo трябваше първи да се възползва от предимствата на специфичната технология, но дебютът му изпревари появата на Porsche Doppel Kupplungen.