Автомобилът с пет врати е леко модифициран, но базовата цена е увеличена само с 200 долара
Днес в Америка стартираха продажбите на обновения хечбек Honda Civic, догонващ седана и купето, които бяха актуализирани преди точно година. Автомобилът с пет врати е леко модифициран, но базовата цена е увеличена само с 200 долара. Има пет пълни пакета, както преди: LX ( 22 580 долара), Sport (23 680 долара), EX (25 080 долара), EX-L (26 280 долара), Sport Touring (28 050 долара). За радост на феновете шестстепенната механична трансмисия вече се предлага не само във версията Sport, но и (за първи път) в топ версията Sport Touring (може и с вариатор).
Външният дизайн, според Honda, е станал „по-агресивен“, благодарение на „спортното затъмняване“ на фаровете (сега те са върху черна подложка) и L-образни елементи в цвета на каросерията, вградени в двете брони. Радиаторната решетката също е модифицирана, подменени са и корпусите на фаровете за мъгла.
Всеки автомобил Civic сега разчита на нов дизайн на джантите, в който оформлението е доминирано от тъмно сиво или черно. Между другото, всички снимки показват ексклузивния Civic Sport Touring с подобрени LED фарове: лъчът става по-широк, осветяват още повече.
Допълнителна звукоизолация на пода, багажника и всички арки на колелата се появи в салона. Тъй като няма повече иновации, компанията изброява подобренията за актуалната моделна година и нюансите на конфигурациите, като настоява, че топ версиите са „ексклузиви“.
Хечбекът с пет врати, оборудван единствено с 1,5 бензинов четирицилиндров турбо двигател (176–182 к.с., 220 Нм), е произвеждан в британската фабрика в Суиндън за САЩ, която ще бъде затворена през 2021 г. Тогава монтажът на Civic в Турция ще бъде преустановен. Междувременно Honda твърди, че Civic не е просто лидер в своя клас, а е най-продаваният лек автомобил в Съединените щати. През 2018 г. са продадени 325 760 автомобила (във всички типове каросерии). Сега се продават около 30 000 броя месечно.