Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Скука и победа за Хамилтън на Пол Рикар

23.06.2019 17:39

Британецът взе четвърта поредна победа, а Ботас отново остана втори

Mercedes спечели с огромна лекота шеста двойна победа за сезона. Люис Хамилтън завърши на 18 секунди пред втория Валтери Ботас, а челната тройка допълни Шарл Льоклер (Ferrari).

Интригата във Франция приключи още със загасването на червените светлини, защото Хамилтън с лекота се откъсна пред Ботас, Льоклер запази третото си място, а опитите на Карлос Сайнц (McLaren) да изпревари четвъртия Макс Верстапен (Red Bull) се оказаха безполезни. Разликите между водещите пилоти бързо нараснаха, а стратегията с едно спиране бе закон за всички, което уби тотално интригата във френската Гран при.

Предимството на Хамилтън бе стряскащо. Дори и проблемите, които петкратният световен шампион имаше със седалката си, не му попречиха да контролира изцяло хода на състезанието. Съотборникът му Валтери Ботас далеч не беше толкова убедителен, тъй като на финала Шарл Льоклер се залепи зад него. Време за атака обаче нямаше и първите трима завършиха така, както и стартираха.

Макс Верстапен остана самотен на четвърта позиция, въпреки че в един момент изглеждаше, че Фетел има шанс да пробие защитата му. Германецът прескочи двамата пилоти на McLaren още в самото начало на надпреварата, удължи максимално първия си стинт, но дори и това не помогна в битката с Верстапен. Плюсът за Фетел бе, че на финала преднината му спрямо шестия Карлос Сайнц (McLaren) бе достатъчна, за да мине през бокса, да сложи нови меки гуми, след което да спечели бонус точката за най-бърза обиколка.

Сайнц завърши шести, но разочарованието преобладаваше в екипа на McLaren на финала. През цялото състезание Ландо Норис следваше съотборника си, но проблеми с хидравликата го забавиха в последните няколко обиколки и го направиха лесна жертва за Даниел Рикардо (Renault), Кими Райконен (Alfa Romeo) и Нико Хюлкенберг (Renault). Норис все пак влезе в челната десетка, след като карирания флаг го спаси от единайсетия Пиер Гасли (Red Bull).

Много вероятно е подреждането след шестия Сайнц да бъде коригирано, тъй като при атаката си срещу Норис Рикардо бе с четирите колела извън пистата. Това даде възможност на осмия Райконен да мине пред автомобила на Renault за кратко, но финландецът бе със средно твърди гуми на 22 обиколки и нямаше шанс при последвалата атака. Както Рикардо, така и Райконен, Хюлкенберг и последният в топ десет Ландо Норис бяха затворени с обиколка от Хамилтън. Пълните резултати от Гран при на Франция може да видитие тук.

Следващият кръг във Формула 1 е само след седмица в Австрия.

Коментари
comments powered by Disqus