Компанията обяви, че е преработила радикално предната и задната част на кросоувъра
Компактният SUV Mitsubishi Eclipse Cross, представен през 2017 г., ще бъде преобразен през първото тримесечие на 2021. Компанията обяви, че е преработила радикално предната и задната част на Eclipse. Освен това, в допълнение към обичайните версии с двигатели с вътрешно горене, ще има и вариант от типа PHEV (plug-in hybrid). Конструкторите казват, че са "надграждали успеха" на Outlander PHEV. Но това не означава, че задвижващата система ще бъде напълно копирана от Outlander. И все пак двигателят 2,4 е твърде голям за Eclipse, а 1,5 или 2,0 биха били точно.
Концептите XR-PHEV (2013) и XR-PHEV II (2015), които предвещават самия Eclipse Cross, са хибриди. Но се произвежда автомобил с конвенционално задвижване.
Да сравним рагментите на тийзъра и настоящия SUV. Броните, фаровете и светлините, радиаторната решетка са променени. Най-радикалната промяна се вижда отзад: изглежда, че моделът ще се сбогува с най-нетривиалната си част - задното стъкло, разделено на две. Петата врата вече ще бъде нормална.
„Новият дизайн е вдъхновен от концептаMitsubishi e-Evolution и подчертава силата и динамичността на нашето SUV наследство. В същото време той подобрява яснотата и елегантността на купеподобния кросоувър. Eclipse Cross е първата стъпка към следващото поколение на дизайна на Mitsubishi “, каза Сейджи Ватанабе, генерален мениджър на дизайнерския отдел на MMC.
Концептът Mitsubishi e-Evolution (2017) е електрически автомобил, показващ общата посока на развитието на кросоувъра на марката. Eclipse ще получи само линието на предната и задната оптика. Е, може би някои дизайнерски елементи от интериора.
Сега Eclipse разполага с четирицилиндров турбо 1,5 (150 или 163 к.с., в зависимост от пазара, 250 Нм и 2,2 дизел (148 к.с., 388 Нм) в своя арсенал. На някои пазари, например в Южна Африка, все още има бензинов атмосферен 2,0 (150 к.с., 198 Нм). Тук са възможни корекции, както и лесно предсказуема актуализация в електрониката и мултимедийната система. Що се отнася до plug-in хибрида, японците досега са се ограничили до обяснението „ще бъде пуснат на някои пазари“. Австралийското издание CarExpert твърди, че Зеленият континент ще бъде един от тях.