Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Следващият Jeep Wrangler върху собствена платформа

02.07.2014 10:04

Няма да има никакви компромиси, заяви босът на компанията

Шефът на марката Jeep Майк Менли повдигна завесата над високопроходимия Wrangler от следващо поколение в интервю за изданието Edmunds. За разлика от своите събратя, използващи платформи от Fiat, истинският ветеран на фирмата в новото си превъплъщение ще бъде конструиран на собствена платформа от Jeep. „Там няма да има никакви компромиси, заяви босът на компанията. Трябва собствена архитектура. Wrangler в този момент е еталон. Ето затова искам той да остане такъв. И ще върви напред”.

Американците умеят да придават на новия модел отдавна познат образ. Нека да си припомним концепта Jeep Wrangler Sundancer, показан тази пролет на салона в Пекин. При него се появи многопластов шоколадов металик със златни и бронзови акценти, нови брони в цвета на каросерията със светодиодна оптика, бронзови тонирани стъкла и златисти 20-цолови джанти.

Британците със своя нов Defender и немците с G-класата съхраниха харизмата на легендарните си модели, като ги приспособиха към изискванията на XXI век, що се отнася до разход на гориво и вредните емисии. Американците ще направят абсолютно същото. Предполага се, че при новия Wrangler конструкторите ще се заемат с еволюцията на днешната основа. Но заради намаляването на масата, каросерията може да стане алуминиева, нещо за което спомена преди време шефът на FCA Серджо Маркионе.

За салона е подбрана оригинална цветова гама с елементи в цвят Gold Rush и новите материали, в частност полуанилинова кожа Berry Baltique.

Създателите на новия модел ще трябва сериозно да поработят, за да повишат икономичността на Wrangler, без това да е за сметка на проходимостта. Пълната смяна на парадигмата е опасна.

По думите на Менли в центъра на вниманието е подобряването на силовите агрегати. Между другото, след европейските варианти на някои Jeep-ове, експертите прогнозират ръст на дизеловите версии и на американския пазар. Така че не е изключено във Wrangler да се появят нови дизелови агрегати. Нека да припомним, че основните мотори за него са шестцилиндрови  бензинови с работен обем 3,6 и 3,8, от Chrysler, а в някои страни има и дизелова версия 2,8 от VM Motori. Автомобилът, според предварителните идеи, ще бъде и познаваем, и иновативен. „Длъжни сме да се убедим, че ще бъде конкурентоспособен, уточни шефът на марката. Това е жизненоважно за бранда”.

Остава да добавим, че можем да очакваме новия Jeep през 2017 г.

Коментари
comments powered by Disqus