Дизайнерите ще ретушират оптиката, радиаторната решетка и броните
ред големите американски пикапи няма пълноценни хибриди. Сега може да бъде купен само Ram 1500 с V6 3,6 или V8 5,7 Hemi двигатели със стартов генератор с 48-волтова батерия с капацитет 0,43 кВтч, което позволява бързо добавяне на въртящ момент на двигателите на пикапите (122 и 176 Нм, съответно). Първият пълноправен хибрид ще бъде новото поколение на Ford F-150, което трябва да излезе тази година. Той няма да получи същата задвижваща система, която е в кросоувъра Lincoln Aviator Grand Touring Hybrid, а оригиналната, с V6 3,5 битурбо агрегат и електромотор. Така твърди добре информиран източник.
Отвън Ford F-150 ще бъде променен леко отвън - дизайнерите ще ретушират оптиката, радиаторната решетка и броните, ще се появят нови опции в гамата на джантите . Външните панели, както и преди, ще бъдат алуминиеви, а под тях - рама, изработена от високоякостна стомана.
Според източника трилитровият V6 турбодизел ще претърпи промени, който сега генерира 253 к.с.и 597 Нм - това е по-малко от подобни двигатели при моделите Ram 1500 (264 к.с., 651 Нм) и Chevrolet Silverado (281 к.с., 623 Нм). Останалите агрегати обаче ще мигрират към новия Ford F-150 от сегашния. Става дума за бензиновите двигатели V6 3,3 Cyclone (294 к.с., 359 Нч), V6 2,7 EcoBoost (330 к.с., 542 Нм), V6 3,5 EcoBoost (380 к.с., 637 Нм и 456 к.с., 691 Нм) и V8 5,0 Coyote (400 к.с., 542 Нм). Всички те ще продължат да бъдат оборудвани с десетстепенна автоматична трансмисия, а задвижването ще бъде задно или двойно.