Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

SMS 302 Mustang: Две в едно

22.04.2010 10:16

Стийв Салийн представи последния си проект, с който отбелязва 46-ия рожден ден на легендарния Ford Mustang. Топмодификацията на SMS 302 Mustang разполага с 535 к.с.

„Базов“ за SMS 302 Mustang е атмосферният V8 с 5 литра работен обем (SMS 302 4V). След намесата на SMS, която включва модификация на главата, нова изпускателна система, промени в ремъчната шайба и препрограмиране на софтуера, мощността му достига 328 кВт (446 к.с.), а въртящия момент – 542 Нм. В резултат класическият зад Океана спринт от 0 до 60 мили в час се изпълнява за 4,5 секунди, а дистанцията от четвърт миля се покрива за 13,5 секунди.

При SMS 302SC се намесва и механичният компресор, комбиниран с нов междинен охладител, които оставят своя отпечатък под формата на 542 к.с. и 609 Нм. Спринтът от 0 до 60 мили в час обаче е подобрен само с 2 десети, а дисциплината „четвърт миля“ - с 1,4 секунди. И двете модификации могат да се поръчат с шесттепенна автоматична трансмисия или механичната TR3650.

SMS 302 Mustang може да се похвали с пълна ревизия на окачването – нови пружини, амортисьори, стабилизиращи щанги, тампони и още серия промени. То контактува с асфалта посредством новите 20-цолови колела с гуми Pirelli PZero High Performance (275/35ZR 20 отпред и 275/40ZR 20 за задната ос). Спирачната система също е оптимизирана.

Външните отличителни белези на SMS 302 Mustang са модифицираните брони, подчертаните прагове, новото задно крило, агресивният дифузор с вградена задна светлина за дъжд в стила на Формула 1 и двата трапецовидни накрайника на изпускателната система. В салона ви очаква изобилие от естествена кожа, алканатара, алуминий, както и нов инструментален панел, комбиниран с аудиосистемата Shaker 500 Stereo.

От SMS допълват, че са в процес на приключване на лимитираната до 25 бройки серия 460 и 460X Mustang, базирана на заводския модел от 2010 г. Тя разчита на 4,6-литровия V8 с механичен компресор , който в случая генерира 470 к.с. Всички бройки вече са продадени.

Коментари
comments powered by Disqus