Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Снимаха новото BMW Серия 4 с огромни "ноздри"

06.02.2020 15:41
Снимаха новото BMW Серия 4 с огромни "ноздри"

Серийното купе ще получи огромна радиаторна решетка като концептуалния автомобил

В интернет се появиха шпионски снимки на следващото поколение на купето BMW Серия 4. Фотографиите потвърждават информацията, че новият модел ще получи огромни "ноздри", изпълнени в стила на радиаторните решетки на флагманските модели на баварската марка - седана Серия 7 и кросоувъра X7.

По-рано немците вече споделиха, че серийният автомобил ще бъде приблизително 85% подобен на прототипа Concept 4, чиято премиера се състоя през септември 2019 г. на изложението във Франкфурт. В същото време, ако се съди по фотографиите, радиаторната решетка на Серия 4 ще се различава по централния разделителен елемент и други фрагменти.

Следващото поколение на BMW Серия 4 ще споделя основните компоненти и възли с „тойката с каросерия G20. Двигателната гама ще включва 2-литров четирицилиндров турбо агрегат, развиващ 252 к.с. и 400 Нм въртящ момент, както и 3-литров редови шестцилиндров, генериращ 387 к.с. и 500 Нм.

Впоследствие моделът ще получи „гореща“ версия с битурбо двигател с работен обем 3 литра, наличен в две нива на мощност: 480 к.с. за стандартната версия и 510 к.с. за модификацията Competition. Пиковият въртящ момент и в двата случая ще бъде 600 Нм.

По предварителни данни премиерата на новото BMWСерия  4 ще се състои тази година, но продажбите му ще започнат не по-рано от 2021 г.

Коментари
comments powered by Disqus