Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Собствениците на Mercedes в Китай са най-богатите

01.12.2014 11:37
Собствениците на Mercedes в Китай са най-богатите

Средният притежател на луксозна кола е на възраст 33,5 години, с годишен доход от 984 000 юана (128 367 евро)

Собственици на автомобили Mercedes-Benz в Китай преобладаващо са успешни и богати предприемачи, докато тези, които карат Cadillac , са главно чиновници, сочи специално проучване, проведено в страната.

Изследването е подготвено от института Hurun в Шанхай и анализира профила на собствениците на осем основни луксозни автомобилни марки  в Китай.

Социологическата компания е анкетирала 800 собственици на луксозни автомобили в 10 града, за да опише характеристиките на притежателите на различни марки.

Луксозните автомобилни марки правят всичко възможно да привлекат потребителите в Китай, докато компанията McKinsey & Co. прогнозира, че азиатската страна ще изпревари САЩ като най-големия автомобилен луксозен пазар през 2016 г.

Повечето потребители в Китай купуват кола за първи път. Производителите им предлагат модели с богато оборудване от по-малко популярни марки като Infiniti на Nissan Motor Corp. и Lincoln на Ford Motor Co., за да спечелят по-голям пазарен дял. Средният собственик на луксозна кола в Китай е на възраст 33,5 години, с годишен доход от 984 000 юана (128 367 евро), казва се в доклада.

Собствениците на Mercedes имат най-високи семейни активи от средно 11,3 милиона юана годишно, докато шофьорите на Infiniti имат най-ниски средни доходи сред останалите притежатели на луксозни автомобили от 6 440 000 юана.

Audi, най-продаваната луксозна марка в Китай, е най-пряко свързана с държавните служители , а шофьорите на BMW са предимно сред новобогаташите, показват резултатите от изследването.

От осемте марки, изследвани в проучването, само марката Lexus на Toyota Motor Corp. няма ясни отличителни черти на своите собственици.

Представители на General Motors Co., Daimler, BMW Group, Audi, Infiniti и Toyota не бързат обаче да коментират изводите от изследването.

Коментари
comments powered by Disqus