Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Солберг може да стартира на рали „Каталуня”

12.09.2018 13:59
Солберг може да стартира на рали „Каталуня”

Норвежецът преговаря с VW Motorsport за Polo GTI R5

Рали „Каталуня” е на път да се превърне в най-популярния старт за годината, след като Себастиан Льоб ще се присъедини отново към екипа на Citroen, а VW ще представи новото Polo GTI R5. Не е изключено обаче да има още изненади, тъй като Петер Солберг също може да се появи в Салу.

Световният рали шампион за 2003 г. и двукратен рали крос шампион отговаря за програмата на VW Motorsport в World RX посредством отбора си PSRX. Близките взаимоотношения с германския производител бяха и причината той да се включи в тестовете на Polo GTI R5 в началото на годината. Норвежецът направи близо 300 километра зад волана на новия автомобил в Швеция през зимата.

„Не исках да излизам от автомобила тогава”, коментира Солберг за motorsport.com. „Беше фантастично, когато отново седнах зад волана на рали автомобил, и то силен рали автомобил. Балансът му също е отличен, лесен е за пилотиране.”

За последно Солберг участва във WRC със заводския тим на Ford през 2012 г., след което се пренасочи към рали кроса. Ако преговорите с VW завършат успешно обаче, ще го видим отново по отсечките в Испания.

„Обръщаме огромно внимание на Световния шампионат по рали крос тази година. Приоритетите ни са в тази посока, но ще бъде много специално, ако имам шанс отново да се включа във WRC и да се състезавам.”

„Испания е интересно състезание за мен. Обичам смесените формати, а и винаги съм бил бърз на асфалт и макадам. Да видим какво ще се случи.”

„Разговаряме с VW motorsport постоянно за това, което правим (в Wolrd RX) , а и може би преговаряме за още нещо…”

Преди година Петер Солберг претърпя тежък инцидент по време на старта от World RX в Латвия. Последиците от катастрофата бяха счупена ключица и две ребра, но при направените изследвания медицинският екип установи, че Солберг има и проблеми от съвсем различно естество с белите дробове.

Норвежецът не спря да се състезава, но едва този месец сподели, че лечението е продължило изключително дълго и че докторите са се нуждаели от много време, за да намерят правилния подход. Добрата новина е, че резултатите вече са положителни и Солберг отново може да влезе във формата, която му донесе две титли от световния шампионат.

Коментари
comments powered by Disqus