Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Спад със 74% на продажбите на нови автомобили в Европа

20.05.2020 15:30
Спад със 74% на продажбите на нови автомобили в Европа

Общо 15 производители на автомобили са продали 3 240 408 единици на Стария континент

Данните, получени от Learnbonds.com, разкриват, че продажбите на леки автомобили в Европа са спаднали с около 74% между януари и април 2020 г. Спадът е регистриран в 27-те европейски държави-членки, заедно с Обединеното кралство, Исландия, Норвегия и Швейцария.

Продажбите на автомобили намаляват от януари 2020 г.

През април агрегатите се задържат на 292 180, спад с 65,75% спрямо 853 080 продадени автомобила през март. Като цяло продажбите намаляват от началото на годината. От ноември 2019 г. най-високите продажби на автомобили са през декември с продадени 1 261 740 бройки и увеличение с 4,2% спрямо 1210 860 единици през ноември.

Спадът в продажбите на автомобили се дължи главно на пандемията на коронавирус, довела до ограничения за пътуване и блокиране в големите европейски страни. Анализът на данните на Learbonds.com отбелязва, че:

„Спадът в продажбите на автомобили може да повлияе на някои европейски икономики, които силно разчитат на производството на автомобили. Например силната икономическа позиция на Германия разчита на износа на автомобили и на дилъри. Докато страните работеха по своите планове за повторно отваряне, секторът на автомобилните производители получи приоритет. В Германия секторът за производство на автомобили беше сред първите, които бяха отворен отново, но бяха въведени строги социални дистанционни и хигиенни мерки. "

По отношение на новите регистрации на леки автомобили от производителите на база годишна база от януари до април 2020 г. спрямо същия период на миналата година средният показател  е -39.73%. Mazda отчита най-висока промяна с -53%, следвана от Honda с -50.6%, докато концернът FCA си норижда на трета позиция по отношение на продажбите със спад от -48%. Toyota Group отбелязва най-слабо с -24,8%, BMW Group с -29.6%, докато Volvo има промяна с -31%.

Общо 15 производители на автомобили са продали 3 240 408 автомобила в Европа между януари и април тази година. Миналата година през първите четири месеца същите производители продадоха общо 5 328 964 бройки, което представлява процентно изменение от -39,19%. VW Group все още държи първото място с продадени 884 761 автомобила в сравнение с миналата година - 1330 045 броя. Групата PSA е на втора позиция по обема на продажби - 492 144 нови регистрации през тази година, който е спад от 908 420 единици през 2019 г.

Коментари
comments powered by Disqus