Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

speedART EVO XL 600: Днес 600, утре 700

17.02.2011 16:48
speedART EVO XL 600: Днес 600, утре 700

Немският тунер speedART ще участва на автосалона в Женева с поредната интерпретация на тема Cayenne. В случая жертвата е Cayenne Turbo, като максималната мощност на 4,8-литровия V8 е увеличена на 600 к.с.

EVO XL 600 е оборудван с аеродинамичния кит TITAN-EVO-XL , който включва нови преден спойлер, прагове, калници и дифузор. Сред оптичните промени впечатление правят още 23-цоловите CTS-FORGED колела с гуми 315/25 ZR23 и двата 100-милиметрови накрайника на новата изпускателната система, която по желание на клиента може да бъде изработена и от титан. В салона пък ще откриете спортните седалки от карбон и новата мултимедийна система с iPad и докинг станция за iPod.

Естествено, най-голям интерес в проекта на speedART предизвиква оптимизацията на силовия тракт. 4,8-литровият туинтурбо V8, който в заводската си версия генерира 500 к.с., вече достига максимална мощност от 600 к.с. и въртящ момент от 850 Нм. Това е възможно благодарение на новата изпускателна система от една страна и на препрограмирания блок за управление на двигателя от друга. Специално за страните с по-горещ климат speedART предлага и нови междинни охладители.

В бъдеще компанията планира още две нива на силовия тунинг, съответно с максимална мощност от 650 и 700 к.с. Електронният модул за намаляване на просвета при моделите, оборудвани с пневматичното окачване на Porsche, обаче вече може да бъде поръчан.

Коментари
comments powered by Disqus