Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

speedART TITAN EVO: Размисли и страсти

22.11.2010 11:45

Тунерите от speedART неведнъж са получавали искрените ни поздравления за прецизната и стилна работа по моделите на Posche. С последния си проект, базиран на втората генерация Cayenne, обаче определено ни разочароваха.

Силовият пакет за Cayenne 958 засяга и трите основни версии на модела – дизеловият V6 получава 50 к.с. бонус при 240 стандартно, хибридът, а който писахме по-рано – допълнителни 70 к.с. (380 к.с. в серийния вариант), а Turbo може да се похвали с максимална мощност от 600 к.с. (500 к.с. заводско). Специално за Turbo spedART предлага и две междинни нива, съответно с 550 и 570 к.с.

За съжаление в официалния пресрилийз присъства информация само за крайната мощност на пакета, а не за начина, по който е реализирана допълнителната мощност, но вероятно немските инженери са се ограничили до препрограмиране на софтуера и новата изпускателна система с контрол на тембъра (за бензиновите модели).

Дотук добре. Бодикитът за новия Cayenne обаче ни препраща към едно населено място, разположено на 30-ина километра югозападно от София. Той включва нови предна и задна брони, раздути арки на калниците и агресивни прагове и превръща и без това неособено стилния модел в апотеоз на кичозния тунинг. Дано поне от аеродинамична гледна точка програмата TITAN EVO прави крачка напред със серийния Cayenne.

23-цоловите колела CTS-FORGED контактуват с пътя посредством гуми с размер 315/25 ZR 23. При моделите с пневматичното окачване на Porsche пък speedART предлага познатия електронен модул за намаляване на просвета.

Коментари
comments powered by Disqus