Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Специален Jeep Cherokee: Индианецът като Night Eagle

23.12.2015 11:56

Впечатляващата предница придава нов облик на джипа, с което той изглежда още по-елегантен

Jeep Cherokee от средния сегмент вече е на разположение на феновете като  лимитиран специален модел Night Eagle, при който всички хромирани елементи са в черен гланц. Компанията Jeep е на мнение, че „нощният” дизайн е много търсен и то най-вече когато става въпрос за специално издание.

Jeep Cherokee в спално облекло

Впечатляващата предница придава нов облик на Jeep Cherokee, с което той изглежда още по-елегантно. Черната декоративна рамка, обрамчваща всички прозорци, още повече подчертава изискаността на визията. 18-цоловите олекотени джанти са боядисани в черен гланц. Естествено рейлингът на покрива и обозначенията също са в съответния черен нюанс. Черешката на тортата, на пословичното "i" са матираните стъкла в задната част и отзад на кърмата. Под предния капак тупти новият 2,2 MultiJet II турбодизел с мощност 200 к.с., базиращ се на модела Longitude. Стандартно трансмисията е деветстепенна автоматична и Active Drive I задвижва четирите колела.

Night Eagle и в интериора

Но да се върнем към темата "нощен орел": Разбира се, този стил продължава и в интериора на джипа, където всички седалки са тапицирани в черна кожа Nappa. Навигационната система се управлява посредством гласов контрол, DAB радио приемник, като на борда има и аудиосистема с 506- ватов усилвател и десет високоговорителя. На всичко отгоре, отоплението на седалките и алармената система осигуряват пълен комфорт и безопасност.

Cherokee само за 43 900 евро

Cherokee Night Eagle предлага опционален  пакет- комфорт, включващ сензори отпред и отзад за улесняване на паркирането, електрически отопляеми и сгъваеми външни огледала на вратите, отопляем волан и стелки за всички сезони. Разбира се, джипът е наличен също така и в други екстериорни цветове, например чисто бяло, сребрист металик, както и брилянтно черно с перлен ефект. Цените започват от 43 900 евро.

Коментари
comments powered by Disqus