Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Специални издания увенчават кариерата на BMW i3 и i8

02.09.2019 14:18

Хечбекът i3s Edition RoadStyle получава цвят Fluid Black с медни акценти E-Copper

BMW обяви появата на лимитирано издание BMW i3s Edition RoadStyle и BMW i8 Ultimate Sophisto Edition, чийто тираж ще бъде съответно 900 и 200 екземпляра („осмицата” ще бъде произведена с каросерия купе и роудстър). Това издание на i8 ще отбележи края на серийното производство на модела, посочва BMW. За i3 няма такава индикация. По предварителни данни обаче компактният електромобил няма да има следващото поколение. Получава се, че RoadStyle, ако не е последната модификация, то поне е най-новата версия на модела.

Компанията нарича i8 най-успешния спортен хибрид в света. През януари - юни 2019 г. в САЩ са купени 673 броя, а в Европа - 669..

Хечбекът i3s Edition RoadStyle получава цвят Fluid Black с медни акценти E-Copper (радиаторната решетка, брони, прагове) плюс 20-инчови джанти с две спици Jet Black.

В интериора на специалния i3s купувачът ще намери естествена кожа Dalbergia Brown, матови тъмни дъбови вложки и бродерия Edition RoadStyle на подглавниците.

В техническо отношение автомобилите от специалните серии не се различават от базовите модели. Хечбекът i3s е оборудван с електродвигател с мощност 184 к.с. и 270 Нм, което позволява ускоряване до първите сто за 6,9 сек. Батерията с капацитет 42,2 кВтч осигурява автономен пробег 270–285 км. Моделът i8 е оборудван с 1,5 турбо двигател, работещ в комбинация с електромотор и стартов генератор. Сумарната мощност на системата е 374 к.с. и 570 Нм, ускорението до сто изисква 4,4–4,6 сек (в зависимост от каросерията), а тяговата батерия с капацитет 11,6 кВтч позволява на i8 да измине 53–55 км без стартиране на двигателя. Средният разход на гориво е 1,8 л/100 км.

Роудстърът и купето i8 са боядисани в цвят Sophisto Grey, акцентите с E-Copper присъстват не само върху радиаторната решетка, задната броня и праговете, но и върху джантите (20-цолови). Капакът на стъкленото багажно помещение получава черно-лъскава вложка, а задната колона е боядисан в Shadowline. Спирачните апарати са в гланцово черно със син декор и надпис BMW i.

В салона на специалния i8 се появяват табелки на праговете и тунела, добавени са и кожени вложки от същия цвят (E-Copper). Навигацията, аудио системата Harman-Kardon, дисплеят и  керамичните бутони са част от стандартното оборудване. Тапицерията на тавана (цвят Антрацит) добавя изисканост на купето.

Изданието RoadStyle и Ultimate Sophisto ще стартира в края на 2019 г. (цените ще бъдат обявени с наближаване на началото на продажбите). Немците не посочват сроковете за преустановяване на производството на на моделите i3 и i8, но според вътрешни източници i3 и i8 няма да имат второто поколение. Но през 2022 г. ще има други модели на BMW, насочени към същите ниши. Вече има двама кандидати за наследници на i3: i2 и iX1. На последното се казва една хибридна модификация и две електрически (с различни батерии). На мястото на  i8 трябва да се появи купе i12, създадено на базата на концепта Vision M Next. Със сигурност ще бъде plug-in хибрид, но не е изключено да има и напълно електрическа модификация.

Коментари
comments powered by Disqus