Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Спират производството на минивана Mazda5 през 2015 г.

10.08.2015 14:37
Спират производството на минивана Mazda5 през 2015 г.

От компанията обясняват тази стъпка със спада в продажбите на автомобилите от клас MPV поради нарастващото търсене на пет- и седемместни кросоувъри

Японската компания Mazda  реши да прекрати производството на минивана Mazda5. Сглобяването на автомобила се преустановя преди края на 2015 г., твърди World Cars Fan. Концернът изоставя и идеята за разработване на ново поколение на модела. От Mazda обясняват тази стъпка със спада в продажбите на автомобилите от клас MPV поради нарастващото търсене на пет- и седемместни кросоувъри.

Освен това компанията отбелязва ниските продажби на Mazda5 на световните пазари. През изминалата година в Европа и Съединените щати са продадени около 17 000 автомобила от минивана Mazda5. Следва да се отбележи, че икономисаните финансови средства ще бъдат изразходвани за усъвършенстване на  технологията SKYACTIV.

Миниванът е оборудван с 2,0-литров бензинов двигател. Мощността на мотора е 145 к.с. Той работи работи съвместно с петстепенна автоматична трансмисия. Масата на автомобила е 15 тона.

През ноември 2014 г. Mazda реши да се откаже и от създаването на наследник на спортния автомобил RX-8. Според шефа на концерна Масамичи Когаито моделната гама на марката и без това е достатъчно голяма. Топ мениджърът подчерта, че компанията се нуждае от значително вливане на нови финансови средства за своевременни подобрения, както и за създаване на нови модели.

Известно е, че през септември във Франкфурт Mazda ще покаже концепцията Koeru. Прототипът най-вероятно е бъдещият модел CX-4. Серийният вариант на кросоувъра ще се конкурира с BMW X4 и Mercedes-Benz GLC Coupe.

Освен това на салона във Франкфурт Mazda ще покаже и новото поколение на кросоувъра CX-9. По предварителни данни моделът ще получи 2,5-литров бензинов турбо двигател. Мощността на двигателя ще е около 300 конски сили. Същият този двигател ще получи и новият концептуален хечбек Mazda3 MPS.

Коментари
comments powered by Disqus