Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Споровете относно предното крило на McLaren приключват

14.05.2007 19:05

Новото предно крило на McLaren бе одобрено от техническата комисия към FIA, въпреки че някои от конкурентните отбори коментираха, че аеродинамичният елемент се огъва при високи скорости и не съответства на регулациите във Формула 1.

Записите от камерата върху болидите на Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън показаха, че горната част на крилото слиза надолу при по-високо натоварване на правите. Това движение провокира коментари от страна на конкурентните отбори, че новият елемент противоречи на забраната за подвижни аеродинамични компоненти. В отговор FIA изследва обстойно характеристиките на крилото, но не намери нередности в конструкцията му.

Изпълнителният директор на McLaren F1 Мартин Уитмарш заяви, че не се съмнява в легалността на действията на отбора и се противопостави на коментарите, в които се обсъжда подвижността на мостовия компонент.

„Всички, които са били на пистата или са наблюдавали съответните снимки, могат да потвърдят, че крилото е стабилно. Не сме си и помисляли, че това може да бъде проблематизирано“, коментира Уитмарш.

Основният противник на Сребърните стрели няма претенции към своя конкурент. Техническият директор на Ferrari Марио Алмондо бе категоричен: „На този етап нямаме нищо против McLaren. Точка по въпроса.“

Коментари
comments powered by Disqus