Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Sportec SPR1 FL: Едно ниво нагоре

08.03.2011 11:44

Говори ли ви нещо обозначението SPR1 R? A 858 к.с. от 3,6 литра работен обем? Естествено, става въпрос за програмата на Sportec, предназначена за Porsche 911 Turbo. В Женева бе представена следващата й фаза SPR1 FL, при която максималната мощност остава идентична, но са направени някои други подобрения.

Центърът на програмата SPR1 R, която е оптимизирана версия на SPR1, естествено, е 3,6-литровият боксер на 911 Turbo преди фейслифта. След съответните модификации той достига максимална мощност от 858 к.с. и 869 Нм въртящ момент или както от Sportec обичат да споменават – по един Golf GTI на всяко колело.

При SPR1 FL мощността не търпи промени, но кривата на въртящия момент достига своя пик при 880 Нм. Въпросът е дали става въпрос за същия 3,6-литров боксер или за 3,8-литровия аналог след фейслифта. На повечето места в мрежата е упоменато, че SPR1 FL използва новия двигател, но ние предполагаме, че швейцарците са запазили старата конфигурация и са прибавили към нея Carbon Ram Air смукателната система, модифицирания междинен охладител и двата хибридни турбокомпресора.

Най-съществената промяна по силовия тракт на SPR1 FL обаче е в трансмисията. Новата шесстепенната механичнаскоростната кутия е оборудвана със спортен съединител на Sportec и маслено охлаждане, а системата за двойно предаване на 911 е получила нов диференциал с ограничено приплъзване.

Визуалните промени по SPR1 FL са минимални, като те засягат оптимизираните в аеродинамично отношение задна броня и корпуси на огледалата, както и новите LED стопове. Динамичните характеристики също търпят незначителни изменения - максимална скорост от 380 км/ч, ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.0 секунди, от 0 до 200 км/ч за 9,7 секунди (8,6 по официални данни за SPR1 R) и от 0 до 300 км/ч за 18 секунди (18,9).

Коментари
comments powered by Disqus