Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Спортните модели на Volkswagen получават ново лого

07.10.2019 17:29

Първият автомобил, получил новата емблема , ще бъде кросоувърът Atlas Cross Sport R-Line

Volkswagen представи ново лого за спортни версии на своите автомобили. Такива модели се произвеждат от специалното подразделение на марката - R. Новият запазен знак  представлява именно тази буква и е „по-модерен и стилен“ от емблемата, която може да се види например на Golf R.

Първият автомобил, получил новото лого, ще бъде спортният кросоувър Atlas Cross Sport R-Line. Премиерата на този автомобил ще се състои на 11 октомври. Автомобилът е предназначен предимно за американския пазар. По-късно емблемата ще дебютира на новото поколение Golf R. Продажбите на автомобила ще започнат през следващата година.

Като част от глобалното ребрандиране и новата стратегия Transformation 2025+, промените преди това се отразиха върху самото лого на Volkswagen. Новата емблема стана плоска, подобна на емблемите на стария бръмбар. Компанията вярва, че опростеното лого ще се отрази по-добре на рекламните сайтове, както и на екраните на джаджите. В зависимост от типа автомобил емблемата ще използва няколко цвята: черно, червено и синьо.

Промяната на логото на Volkswagen ще засегне повече от 170 страни. Емблемите ще трябва да бъдат променени в приблизително 10 000 дилърски представителства и официални сервизни центрове по целия свят. Мащабната кампания стартира в Европа, след това ще започне в Китай и САЩ. Преходът към новото лого ще бъде завършен в средата на следващата година.

Освен това немците решиха да представят официаленя женски глас на марката, който ще се използва в мултимедийни системи, както и ще звучи в реклами и презентации.

Коментари
comments powered by Disqus