Променени са капакът на двигателя, радиоторната решетка, броните и осветителни тела
Настоящата актуализация на купето e Nissan GT-R японците определят като най-значимата трансформация на модела, тъй като представянето му на пазара бе през 2008 година. Автомобилът е подобрен в пет области: екстериорен дизайн, интериорен дизайн, динамични характеристики, комфорт на шофиране и авангардни мултимедийни технологии. Основното нещо е V6 двигателят 3,8 (VR38DETT), който сега генерира с 20 конски сили и 5 Нм повече: 573 к.с., 633 Нм. Как тази промяна ще се отрази върху динамиката, можем само да гадаем. Шестстепенната роботизирана предавателна кутия с два съединителя сега сменя предавките по-плавно и автомобилът е по-малко шумен.
Променени са капакът на двигателя, радиаторната решетка (сега в стил V-motion), броните и осветителни тела. Коефициентът на въздушно съпротивление обаче остава същият – 0,26. В палитрата от екстериорни цветове на каросерията е добавен оранжев цвят Blaze Metallic (на снимката). Нови са и 20-инчовите алуминиеви джанти с 15 спици.
От размерите е променена само дължината, която е увеличена с 40 мм. Сега е 4710 м. Титаниевата изпускателна система с активен звуков усилвател (ASE) ръмжи заплашително повече отвсякога, особено когато ускорява.
Новата архитектура на арматурното табло се нарича horizontal flow (хоризонтален поток). Сменено е многофункционалното кормило. Диагоналът на централния дисплей е увеличен с 1инч (до 8). Управлението на навигацията и аудиосистемата в комплекса NissanConnect е станало по-лесно: броят на бутоните е намален от 27 на 11. По-разнообразен е и салонът.
Обновеният GT-R получава по-стабилна каросерия, пренастроено е окачването за по-добър комфорт, в кабината е по-тиха благодарение на технология за активна шумоизолация и нови звукопоглъщащи материали,