Изцяло нови са многобройните въздухозаборници на карбоновата каросерия
Холандската ковачница за спортни автомобили Spyker отново атакува автомобилното изложение в Женева, като представи Preliator, еволюирал Aileron.
Дизайнът на Preliator е леко видоизменен. Изцяло нови са многобройните въздухозаборници на карбоновата каросерия. Задвижването също е изцяло ревизирано, 4,2-литровият двигател V8 с пет клапана на цилиндър от палитрата на Audi благодарение на компресора вече генерира до 525 к.с. Позиционираният в средата мотор е куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия, като опция се предлага и шестстепенна автоматична. Въртящият момент се изпраща винаги само към задните колела.
Spyker C8 Preliator струва 324 900 евро плюс данъци
Осемцилиндровият мотор на Spyker C8 Preliator с размери съответно 4,63 м дължина, 1,53 м широчина и височина от само 1,20 метра ускорява само за 3,7 секунди от нула до 100 км/ч, а максималната скорост на тежащия 1390 кг автомобил е лимитирана до 322 км/ч.
Специално за новия старт алуминиевото шаси е ревизирано, като е станало по-стабилно. Окачването отпред и отзад е заимствано от Lotus. В гнездата на колелата се въртят 19-цолови джанти обути в гуми с размери 235/35 отпред и 295/35 на задната ос.
Изцяло ръчно изработеният Spyker C8 Preliator е на цени, започващи от 324 900 евро плюс данъци.
Възраждане на Spyker
Средата на 2015 беше решаваща за финансовия крах на Spyker. След като защитното дело на кредиторите приключи, изпълнителният директор на Spyker, Виктор Р. Мюлер заяви, че бъдещето на Spyker ще бъде свързано с електрически спортни автомобили и електрически самолети. Оттогава до ден-днешен нищо не се е случило около Spyker.