Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Среднощен преврат в General Motors

02.12.2009 11:49
Среднощен преврат в General Motors

Бордът изненадващо уволни изпълнителния директор Фриц Хендерсън след едва осем месеца на поста.

Американският гигант General Motors изненадващо освободи изпълнителния си директор Фриц Хендерсън и сега за втори път в рамките на година си търси нов шеф.

Членовете на борда на директорите, начело с председателя му Ед Уитакър и Дейвид Бондърман от инвестиционната компания TPG, решиха, че корпорацията се нуждае от нов изпълнителен директор с оглед предстоящото публично предлагане на акции. "Не вярвам някой от тях сериозно да е смятал, че управлението на Хендерсън не е добро – коментира вътрешен човек пред The Financial Times. – Просто този борд е напълно безскрупулен".

Оттеглянето на Фриц Хендерсън идва само пет месеца след като GM излезе от банкрута, и осем месеца, след като той наследи уволнения по настояване на Белия дом Рик Уогънър. Този път обаче администрацията на президента Обама категорично отрича да има нещо общо с промените по върха в Детройт.

Публична тайна бе, че Хендерсън не се погажда добре с Уитакър – бивш шеф на телекомуникационния гигант AT&T, който бе назначен начело на борда именно от Обама. Най-острият конфликт между двамата е бил около съдбата на европейското поделение Opel – Хендерсън настояваше за продажбата му, а именно по настояване на Уитакър компанията се отказа от вече договорената сделка с Magna.

След обявяването на раздялата с Хендерсън председателят на борда призна, че под негово управление компанията "започна да набира инерция", но въпреки това "всички замесени страни се съгласиха, че е необходимо да се направят промени". Самият Уитакър ще поеме временно функциите на Хендерсън, докато бъде намерен нов директор.

За разлика от предшествениците си Уогънър и Хендерсън, Ед Уитакър не е "автомобилен човек", но това не е непременно лошо, ако се съди по добрите резултати, които отмъкнатият от авиационната индустрия Алън Мълали постига в конкурента Ford.

Коментари
comments powered by Disqus